خبرهای داغ:
با گرامیداشت دهه فجر؛

همایش هنر تراز انقلاب اسلامی در شبستر برگزار می شود

مسئول بسیج هنرمندان شبستر با اعلام این خبر، هدف از این همایش را استفاده از خلاقیت ها و ابتکارات عناصر هنرمند جوان بسیجی و تببین هنر تراز انقلاب اسلامی و شناسایی و استعدادیابی و سازماندهی هنرمندان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۳۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هنر اصیل اسلامی و انقلابی را گویاترین و رساترین ابزار برای انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی دانست و افزود: امروز بهترین و مهمترین راهکار در جهت مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی استفاده از زبان هنر برای تبیین مواضع صریح انقلاب اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

وی مشکلات و آسیب های جدی که در روند اجرای فعالیت های هنری به چشم می خورد مشکلات فکری و نرم افزاری و ناشی از نبود نگاه درست به  هنرمندان جوان و خلاق  از طرف مسئولان امر عنوان و بیان کرد: هنر ذاتا موهبتی الهی است  وبه تعبیر رهبر فرزانه هر هنرمندی به تنهایی یک دنیاست بنابراین با ترمیم نوع نگاه  مسئولان و با اهتمام جدی به بحث هنر و فرهنگ، ظرفیت ها و توانمندی های جوانان و نوجوانان هنرمند شکوفا شده و تاثیرات شگرف و معجزه آسایی در مسیر رشد شتابان آموزه های انقلاب اسلامی و صدور آن درجهان خلق خواهد کرد.

رجبی با اعلام اینکه این همایش 21بهمن در سالن مقبره شیخ محمودی شبستری برگزار خواهد شد، اجرای زنده آهنگ های انقلابی توسط هنرمندان بسیجی و اکران فیلم لحظات ناب به کارگردانی احمدرضا صبری از اعضای فعال و شاخص کانون بسیج هنرمندان و تجلیل از هنرمندان جوان را از برنامه های این همایش برشمرد.

 مسئول کانون بسیج هنرمندان توانمندی ها و قابلیت های ارزشمند فکری و خلاق هنری در شبستر را برای برگزاری برنامه های موثر هنری، مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: شناسایی چهره های موفق هنری در سطح شهرستان افق های روشنی را در تبیین هنر تراز انقلاب اسلامی بگشاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها