استاندار زنجان:

طرح هادی روستای آقبلاغ توسط استانداری دنبال می شود

طرح هادی روستای آقبلاغ از دیگر موضوعاتی است که توسط استانداری دنبال می شود و از محل اعتبارات دهیاری ها نیز راه و مشکلات دیگر به زودی پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار استان زنجان در مراسم افتتاحیه واحدهای مسکونی مددجویی  در روستای آقبلاغ  از خدمات کمیته امداد در مناطق روستایی و محروم قدردانی کرد.

اسدالله درویش امیری با اشاره به اینکه دهه فجرسر آغاز بهار آزادی ایران اسلامی بود و انقلاب اسلامی براساس فرمایش امام راحل، انقلاب پابرهنگان است، گفت : وظیفه ما در نظام ارزش گذاری به محرومان و ستمدیدگان است چراکه مهمترین و بالاترین سرمایه های  انقلاب اسلامی ایران محرومان هستند.

وی با بیان اینکه روستائیان یاران با صفای انقلاب اسلامی هستند و انسانهای با کرامت و کم توقعی هستند ، افزود :حاکمیت  عدالت اجتماعی و بهره مندی همه اقشار از امکانات کشور امروز رویکرد اصلی مدیریت است و برخورداری از همه خدمات نظام از اهداف نظام اسلامی است.

درویش امیری با اشاره  به اینکه قبل از انقلاب حتی یک روستا نیز در استان از نعمت گاز برخوردار نبودند، گفت:  به برکت دهه فجر امسال  پروژه گازرسانی به روستای آقبلاغ نیز به زودی آغاز می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه روستائیان با تولید محصولات کشاورزی سرمایه کشور هستند و امیدواریم که با حل مسائل و مشکلات روستائیان شاهد شکوفایی بیشتر این عرصه باشیم، گفت :طرح هادی روستای آقبلاغ نیز از دیگر موضوعاتی است که توسط استانداری دنبال می شود و از محل اعتبارات دهیاری ها نیز راه و مشکلات دیگر به زودی پیگیری می شود.

درویش امیری با اشاره به اینکه بر اساس روح و فرهنگ عدالت اجتماعی حاکم در جمهوری اسلامی در حوزه مقاوم سازی وام مسکن چهار درصد به روستائیان پرداخت می‌شود، افزود: امیدوارهستیم با مشارکت روستاییان و استفاده از تسهیلات مقاوم سازی بافت فرسوده روستاها به بافت مقاوم تبدیل شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت برای اشتغال پایدار روستایی تسهیلات مناسبی در نظر گرفته است ، افزود : خدمات کمیته امداد استان زنجان در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی اثربخش در مناطق محروم این استان به ویژه در بخش های اشتغال و مسکن  ارزشمند بوده و من جدا"از اقدامات و خدمات کمیته امداد استان زنجان تقدیر و تشکر می کنم .

 

 

ارسال نظرات