مجمع خیرین حامی گروههای جهادی رامسر تشکیل شد

به مناسبت دهه مبارک فجرمجمع خیرین حامی گروه های جهادی شهرستان رامسر با حضور مسئولین و تعدای از خیرین و هیات امنای آن در رستوران خلج رامسربرگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت دهه مبارک فجرمجمع خیرین حامی گروه های جهادی شهرستان رامسر با حضور مسئولین و تعدای از خیرین و هیات امنای آن در رستوران خلج رامسربرگزار شد.

سید احمد معافی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر ضمن توضیح در مورد روند تشکیل مجمع خیرین، اهداف و عملکرد یکساله آن گزارش جامع و کاملی به اعضا و خیرین مهمان ارائه نمودند و در ادامه سرهنگ محمد محمدی فرماندهی سپاه ناحیه رامسر ضمن تقدیر و تشکر از مهمانان در مورد نقش خیرین در پیشبرد کارهای خدا پسندانه سخنرانی کرد و از حضور گرم مدعوین تقدیر وتشکر به عمل آوردند.

در ادامه مراسم طی حکمی از سوی دکتر رمدانی رئیس مجمع خیرین حامی گروه های جهادی استان مازندران برادر نصرالله خلج به عنوان رئیس مجمع خیرین حامی گروه های جهادی شهرستان رامسر به مدت یک سال منصوب گردیدند.

این برنامه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر برگزار گردید.

لازم به ذکراست فرماندار شهرستان رامسر، محمد آزاد نیز از عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسر در راستای محرومیت زدایی و ساخت خانه های محروم تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها