فرمانده دریابانی هرمزگان:

کشف3.5 میلیاردی مواد نیروزای قاچاق در قشم/ قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر در بندرعباس دستگیر شد

فرمانده دریابانی هرمزگان از دستگیری متهم سابقه دار مواد مخدر در بندرعباس و کشف محل دپوی مواد نیروزای قاچاق در قشم طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۸۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  به نقل از هرمز؛علی اصغر خرم روی، فرمانده دریابانی هرمزگان در جمع خبرنگاران از کشف محل قاچاقچیان مواد نیروزا در بزرگترین جزیره خاورمیانه خبر داد و  گفت:مرزبانان با همکاری مرزنشینان منطقه با خبر شدند که  قاچاقچیان اقدام به جا سازی و دپوی مقادیری کالای قاچاق در یکی از منازل واقع در روستاهای شهرستان قشم نموده اند.

وی اظهار کرد:مرزبانان پس از ورود به منزل و در بازرسی از محل موفق شدند محل اختفای ۱۸۱ هزار و 320 عدد قرص نیروزا، ۱۹۲ کیلوگرم پودر نیروزا، ۱۳۲ لیتر شربت نیروزا، ۹۶۰ عدد آمپول نیروزای قاچاق را شناسایی و کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: در این  محل ۶۰ هزار نخ سیگار و ۴۰ دستگاه رسیور کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده که  ارزش ریالی کالای کشف شده را سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 وی در ادامه از دستگیری یک نفر از متهمین سابقه دار و حرفه ای قاچاق مواد مخدر در بندرعباس خبر داد و بیان کرد:یک نفر از متهمین سابقه دار و حرفه ای قاچاق مواد مخدر به کشور که توسط مرزبانان این استان متلاشی شده بود در بندرعباس و در مخفیگاه خود زندگی می کند.

خرم روی افزود: این فرد که پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آنها توسط مرزبانان استان متواری شده بود که روز گذشته توسط مرزبانان شهرستان بندرعباس شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به اتهام حمل و جابجایی یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و همکاری با باند‌های حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات