مسئول بسیج مهندسین صنعتی آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

مشکلات قضایی واحدهای صنعتی حل و فصل شد

صادق پور گفت: عمده فعالیت بسیج مهندسین صنعتی در استان اذربایجان شرقی به اجرا و عملیاتی سازی برنامه ها و بخش نامه های ابلاغی صرف می شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۶۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم فعالیت های بسیج مهندسین صنعتی گفت: عمده فعالیت بسیج مهندسین صنعتی در استان اذربایجان شرقی به اجرا و عملیاتی سازی برنامه ها و بخش نامه های ابلاغی صرف می شود.اما در این بین برخی از برنامه ها به صورت غیر ابلاغی و با توجه به موقعیت بومی استان و منقطه پیاده سازی می شود.اگر بخواهیم یک دسته بندی جامع در مورد اهم فعالیت های بسیج مهندسی داشته باشیم حدود 40 درصد برنامه ابلاغی و حدود 60 درصد آنها غیر ابلاغی است.

 انعقاد تفاهم نامه با شهرک های صنعتی/مشکلات قضایی واحدهای صنعتی حل و فصل شد

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای بین شرکت شهرک های  صنعتی استان آذربایجان شرقی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی  افزود: بر همین اساس مهم ترین رکن برنامه های ابلاغی بسیج مهندسین احیای واحد های صنعتی ورشکسته و یا درحال ورشکستگی است.که به حول قوه الهی و به همت بسیجیان صنعتی در سطح استان اتفاقات خوبی رخ داده است بر همین اساس تفاهم نامه ای بین شرکت شهرک های  صنعتی استان آذربایجان شرقی و سازمان بسیج مهندسین صنعتی منعقد شد که عارضه یابی واحد های تولید و مشکلات آنها در بحث تولید حل و فصل شود.

مسئول بسیج مهندسی صنعتی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:  از جمله کمک هایی که مجموعه ما داشته باید گفت که  برخی از واحدهای تولیدی در بحث امور قضایی با مشکلاتی مواجه بودند که بسیج مهندسین صنعتی با همت و مساعدت و استفاده از ظرفیت بسیج حقوق دانان و ارتباط با دادگستری استان این مشکلات را حل و فصل کرد. همچنین درحال پیگیری تشکیل دادگاه تخصصی واحد های صنعتی را با همکاری بسیج حقوق دانان هستیم.

ارسال نظرات