افتتاح اولین مرکز دارالقرآن بسیج در میناب

مرکز دارالقرآن بسیج بااعتبار 15 میلیون تومان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در میناب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام محمد شریف زاهدی اظهار کرد: اولین مرکز دارالقرآن بسیج در زمینی به مساحت 120 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مسئول مرکز دارالقرآن بسیج گفت: این مرکز در زمنیه های حفظ ،تجوید، روخوانی و تفسیر موضوعی قرآن کریم.معارف اهل بیت ، جایگاه انقلاب اسلامی در قرآن و روایات، جهاد و مبارزه با استکبار از دیدگاه قرآن کریم فعالیت خود را در این شهرستان آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از آغاز افتتاحیه تا کنون تعداد 60 نفر در این مرکز نامنویسی کرده اند،خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا طی روزهای تا پایان امسال قریب به 700 نفر در این مرکز ثبت نام کنند.

زاهدی اذعان داشت: در شهرستان میناب 11 شعبه قرآنی فعالیت دارند.

مسئول مرکز دارالقرآن بسیج میناب گفت: با تعامل بین شعبات قرآنی شهرستان حوزه فعالیت این مرکز برای تربیت فعالان قرآنی از سطح پایگاه تا حوزه مقاومت بسیج گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت فراگیری قرآن در زندگی، تنها راه نجات بخش جامعه و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را در گرو تمسک به قرآن دانست و افزود: نهادینه کردن قرآن در جامعه یکی از واجب ترین اموراتی است که باید مدنظر مسئولان باشد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات