خبرهای داغ:
به‌منظور تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات مددجویان تحت حمایت؛

امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و شرکت تسهیل گستر

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد و شرکت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات تسهیل گستر به‌منظور تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات مددجویان تحت حمایت منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۲۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، با اعلام اینکه این تفاهم‌نامه مشتمل بر چهار ماده و در دو نسخه تنظیم و به امضای هر دو طرف رسید، بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه مددجویان برای تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات خود از زیرساخت‌ها و خدمات تجارت الکترونیکی این شرکت استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه مدت اعتبار این تفاهم‌نامه یک سال خواهد بود و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است، افزود: پشتیبانی‌های قبل و بعد از فروش، پاسخ به پیام‌های مشتریان، ارسال به‌موقع محصولات خریداری‌شده و پرداخت درصدی از فروش‌های تحقق‌یافته به شرکت از تعهدات مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی طبق این تفاهم‌نامه خواهد بود.

کلامی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری فروش محصولات بر عهده این شرکت خواهد بود، گفت: شرکت تسهیل گستر متعهد می‌شود بخشی از وب‌سایت خود را به‌صورت رایگان در اختیار کسب‌وکارهای مددجویان این نهاد قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها