طرح باغ موزه مینیاتوری در بهشهر اجرا شد

طرح باغ موزه مینیاتوری با نماد‌های شهری بهشهر اجرا می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  یاسر فیروزی سرپرست شهرداری بهشهر در نشست با اصحاب رسانه از اجرای طرح باغ موزه مینیاتوری  خبر داد و گفت: طرح باغ موزه مینیاتوری در شورای شهر مصوب شد که طبق آن امور اراضی ۲۰ هکتار زمین در اختیار شهرداری قرار می‌دهد و تمام نماد‌های شهر مانند صفی آباد، عباس آباد، چشمه عمارت در این باغ موزه ایجاد می‌ شوند.

وی مجموع هزینه‌ های عمرانی، فنی و شهرسازی، خدمات و موارد دیگر را ۲۵۵ میلیارد ریال در ۱۰ ماه امسال اعلام کرد.

سرپرست شهرداری بهشهر افزود: کارخانه کمپوست با توجه به شرایط بدی که داشت در ابتدای امسال تعطیل شد و در نهایت با انعقاد قرار دادی در مهر ۹۶، ۱۲ هزار متر مکعب زیرسازی انجام شد و تا پایان سال عملیات بتون ریزی و آرماتوربندی اجرا می‌ شود.

فیروزی گفت: ۴۰ درصد ریجکتی برای کارخانه کمپوست طبیعی است، اما این کارخانه دستگاه‌ هایی مانند کیسه پاره کن، مکنده پلاستیک ندارد و مقدار بازگشت به ۶۰ درصد می‌ رسد.

سرپرست شهرداری بهشهر افزود: شهرداری درآمد پایدار ندارد و برای حداقل درآمد شهری باید منتظر ارزش افزوده باشیم که این مقدار در هر ماه متفاوت است و نمی‌ توان بر اساس این برنامه ریزی بلندمدت داشت.

وی گفت: طرح تفصیلی بهشهر برای سال ۱۳۸۲ است که این طرح برای ده سال اعتبار دارد؛ بعد از گذشت ۱۴ سال هنوز طرح جامع تصویب نشد.

فیروزی افزود: بهشهر شهری تاریخی و مملو از باغ بوده و هویت تاریخی، ایرانی و اسلامی با محوریت باغ‌ های ایرانی باید تعریف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها