سردار سه‌دهی:

بیعت تاریخی همافران در ۱۹ بهمن ۵۷ رژیم ستمشاهی را نابود کرد

رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: حضور تاریخی همافران برای بیعت با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۵۷ موجب شد که به کلی رژیم ستم‌شاهی از ادامه حیات خود ناامید و مایوس شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار عباس سه‌دهی رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از پدیدآورندگان ۱۹ بهمن ۵۷ اظهار داشت: حضور تاریخی همافران برای بیعت با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۵۷ موجب شد که به کلی رژیم ستم‌شاهی از ادامه حیات خود ناامید و مایوس شود و به این موضوع پی ببرد که لایه‌های اعتقاد به اسلام در ارتش و نیروی هوایی وجود دارد، به نحوی که این نیروها هرگز حاضر نیستند از رژیم ستم‌شاهی در این مملکت حمایت کنند. لذا برای بیعت با بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ‌گونه ترسی در صحنه حضور پیدا کردند و اعلام وفاداری و بیعت با امام و ملت را صریحاً در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پرسنل نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ اعلام کردند به دنبال نظام اسلامی هستند تا مستقل و روی پاهای خود بایستند و وابسته به بیگانگان نباشند؛ نمی‌خواهیم تحت امر مستشاران نظامی آمریکا کار کنیم چون در این صورت محیط کار برای ما زندان می‌شود؛ این در حالی است که متاسفانه قدری نسبت به آثار ۱۹ بهمن غفلت شده لذا باید نسبت به آن توجه بیشتری شود.

سردار سه‌دهی بیان کرد: حرکت تاریخی نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن آثار و برکاتی داشت که آثار آن امروز هم برای ما جاری و ساری است؛ ۱۹ بهمن به عنوان یکی از آثار بزرگ و تاریخی انقلاب باید گرامی داشته شود تا اذهان نسبت به ارزش‌های آن آگاهی یابد و آثار این روز مورد غفلت قرار نگیرد.

وی ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند ارتشی‌ها در دوران ستم‌شاهی مسلمان نبودند، در حالی که این موضوع فقط درباره فرماندهان ارشد و طراز اول صادق بود چون روح دین‌داری و پایبندی به نماز در بدنه ارتش همواره زنده بود که آثار آن را بعد از انقلاب و حتی در دوران انقلاب به دفعات مشاهده کردیم. ارتش جانانه برای حفظ انقلاب و تجدید بیعت با امام ایستاد و این تا به امروز به دفعات اثبات شده است؛ پس باید تاکید کرد که ارتش یک ارتش اسلامی است. اسلام خواهی ارتشی‌ها ریشه در سال‌های قبل از انقلاب دارد و حتی می توان گفت که روحیه استکبارستیزی همواره در بدنه ارتش وجود داشته و دارد.

 

 

 

انتهای پیام//
 
منبع : مهر

 

ارسال نظرات