فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

صدور انقلاب اسلامی به جهان از اهداف انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: دشمنان فهمیدند یکی از اهداف انقلاب اسلامی صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان است همچنان که از اهداف انقلاب اسلامی رفع محرومیت است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۱۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمود یوسفوند، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع مردم شهر فیروزآباد گفت: دهه مبارک فجر با مدیریت حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و با هوشیاری همین مردم همیشه درصحنه دست اجانب را برای همیشه از کشور انقلاب اسلامی ایران قطع کردند.
وی با توجه به فرآیند‌های تشکیل انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک فرآیند ۵ مرحله‌ای دارد که مرحله اول آن پیروزی انقلاب اسلامی که توسط همین مردم به ثمر نشست، مرحله دوم آن تشکیل نظام اسلامی که برابر قانون اساسی شکل گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با توجه به اینکه مرحله سوم تشکیل انقلاب اسلامی افزود: مرحله سوم جامعهٔ اسلامی که ما اکنون در این مرحله هستیم و مرحله چهارم آن حکومت اسلامی و آخرین مرحله که تمدن اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: ما در مرحله سوم هستیم و بسیج که سیر تکاملش این است انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام خمینی (ره) و خود این مردم به پیروزی رسید یک آرمان و هدف داشت که این انقلاب به انقلاب صاحب زمان (عج) وصل شود و سنگینی این باربر دوش، ولی عمر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

یوسفوند با توجه سخن مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد: سه‌ضلعی که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی برای براندازی انقلاب اسلامی ایران دست‌به‌دست هم داده‌اند و کاری غیرازاین ندارند.
وی در پایان سخنان خود با توجه به روحیۀ بسیجی خاطرنشان کرد: این تفکر بسیجی است که ۳۹ سال از عمر این انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان یکی پس از دیگری نابود می‌شوند و همچنان این انقلاب پابرجا مانده است و این مردم بسیجی همیشه درصحنه تا آخرین قطرۀ خون خود بر آرمان‌های این انقلاب و امام خمینی (ره) و شهدا مانده و می‌مانند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات