مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد:

حضرت زهرا(س) به بانوان ما حفظ عفت و عصمت وحجاب آموخت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد گفت :حضرت زهرا(س) تجسم تمام زیبایی های عالم در حوزه معنوی و ارزشی است به طوری که آن حضرت به واسطه فیض الهی علم، ادب و اخلاق آموخته است.حضرت زهرا(س) به بانوان ما حفظ عفت و عصمت وحجاب آموخت.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حسین فلاح نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد در مراسم ایام فاطمیه که با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه کوثر شهرک سید جمال الدین برگزار شد ، اظهار کرد: الگویی که حضرت زهرا(س) به دنیا عرضه می کند الگوی مورد نیاز بشر امروز و انسان های تمام ادوار تاریخی است که در این روزگار به واسطه برخی تعصبات و تبعیض ها دچار تحقیر شدند که در این بین تحقیر زنان در سطح کشورهای غربی مشهود و نمایان است.

حضرت زهرا(س) به بانوان ما حفظ عفت و عصمت وحجاب آموخت

وی با بیان اینکه خداوند متعال جایگاه خاصی را برای زنان در اعتلای عظمت روحی و اخلاقی آنها به ودیعه گذاشته است تا بتوانند از زندگی زمینی و خاکی به اوج عزت و تاج کرامت دست پیدا کنند، گفت: حضرت زهرا(س) حجت حق در روی زمین بود که در همه ابعاد زندگی دنیوی خود کوشید گوشه هایی از معرفت الهی را به نمایش گذاشته و در کمال شکوه و صلابت بتواند از جایگاه زن مسلمان به خوبی و شایستگی دفاع کند.

حجت الاسلام  فلاح نژاد یاد آور شد: اساسا امنیت اخلاقی جامعه در گرو حفظ حریم زنان و مردان نامحرم است . حفظ ایمان ، آرامش درونی ، سلامت جسمانی ، استحکام بنیان خانواده ها ، عزت و سربلندی جامعه و جلوگیری از بزهکاری ها و مفاسد متعدد اخلاقی از جمله دستاوردهای حفظ حجاب و رعایت حریم زنان از معرض دید نامحرمان می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد خاطرنشان کرد: یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزش های الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش می کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پرتلاش در طول تاریخ است، آن حضرت علاوه بر تلاش های معنوی در عرصه‌های عبادت و تقوا در مورد خانواده و فرزندانش نیز الگوی تمام عیار می باشد.

حجت الاسلام  فلاح نژاد افزود: حضرت زهرا(س) حتی در ایام شهادت خود و قبل از اینکه از دنیا برود نگران تشییع پیکرش بود که مبادا برجستگی بدن او نمایان شود و به همین دلیل با پیشنهاد یکی از یاران و انصار تابوتی تهیه شد تا جسم مبارک آن حضرت در آن قرار بگیرد که این خود نشان دهنده حفظ حرمت یک زن مسلمان است که حتی در لحظه مرگ نیز نمی خواهد ظاهر او را نامحرمی ببیند.

وی خاطرنشان کرد: این رفتار و نگرش ها باید برای همه بانوان ما الگویی باشد تا مبادا از ولایت زهرا(س) خارج شوند و لباس عفت و کرامت را از تن خارج کرده و لباس ذلت بپوشند.

 

خبرنگار بسیجی : عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها