خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سلماس:

تشکل های دانشجویی در مبارزات انقلابی دارای نقش ویژه ای بودند

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید وزوایی سلماس گفت: تشکل های دانشجویی برای سازماندهی جوانان در مبارزات انقلابی دارای نقش ویژه ای بودند.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۰۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

محمود قاسمی زاده تمر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: يكي از عناصر محوري در جريان شكل گيري انقلاب اسلامي و پيروزي آن و همچنين در تداوم آن جوانان بوده اند و نقش جوانان در شكل گيري انقلاب اسلامي و پس از آن در تداوم وپيگيري اهداف و ارزشهاي آن قابل انكار نيست.

وی بیان کرد: همسو بودن دانشجويان با تحولات جامعه ايران و حضورآنان در اكثر مراكز آموزش عالي به خصوص در سالهاي آخر عمر حكومت پهلوي ما را به نقش و جايگاه دانشجويان در این انقلاب رهنمون مي سازد که خواستار ايجاد دگرگوني هاي بنيادي اقتصادي ،سياسي و ايدئولوژيك در نظام حكومتي پهلوي بودند.

قاسمی زاده افزود: چیزی که مسلم است اگر جریان دانشجویی در کنار نهضت مردمی قرار نمی گرفت، بی تردید شکاف عظیمی در جبهه ملت رخ می داد و نهضت مردم مسلمان از مجموعه عظیم موثری که عنصر جوانی و تحصیلکردگی را با هم داشت، محروم می ماند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه های سلماس با اشاره به اجرای ۱۷ عنوان برنامه شاخص در ۴ دانشگاه سلماس برای گرامیداشت ایام دهه فجر تشریح کرد: فضاسازی مناسب ایام در دانشگاه ها، برگزاری سلسه نشست های تخصصی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و مسائل روز زنان و جوانان،‌ برگزاری مسابقات ورزشی بین دانشگاهی،‌ نشست های بصیرتی تبیین سیاست های انقلابی مدنظر امام خمینی (ره) در جو دانشگاه ها از جمله این برنامه ها می باشد.

وی تصریح کرد: برای مصون ماندن این قشر از مقاصد شوم دشمنان لازم است تا در برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سر لوحه کار دانشگاه ها قرار داده شوند و نقش اساسی دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و در پیشرفت های فراوان ۳۹ ساله ایران اسلامی تشریح شود.

ارسال نظرات