آیت الله ملک حسینی:

نمود انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد نمایان تر از سراسر ایران است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با اشاره به خدماتی در این چهار دهه از عمر انقلاب برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، اظهار کرد: در استان ما تحول انقلاب متفاوت تر از سایر جاهاست و باید به خوبی تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۴۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حقیقت شکل گرفته در ۲۲ بهمن یا پیش از آن نیست بلکه حقیقتی مستمر است که باید در تحولات جامعه همیشه اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: برخی وقت‌ها اگر موفقیت‌های انقلاب را در حیطه مادی معرفی کنیم دچار مشکل می‌شویم و باید نگاه جامع به انقلاب کرد تا از به چالش کشیده شدن نجات یافت.

وی با اشاره به خدماتی در این چهار دهه از عمر انقلاب برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، اظهار کرد: در استان ما تحول انقلاب متفاوت‌تر از سایر جاهاست و باید به خوبی تبیین شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تاکید کرد: ما به انقلابی پس از انقلاب نیاز داریم تا اهداف و آرمان‌هایی که محقق نشده محقق شود.

وی سکوت در مقابل برکات انقلاب را درست ندانست و گفت: باید نیاز‌ها و موانعی که در برابر انقلاب قرار داده شده تبیین شود که آیا ما بدعمل می‌کنیم و یا این که، چون می‌خواهیم درست عمل کنیم قدرت‌ها نمی‌گذارند.

آیت الله ملک‌حسینی با بیان اینکه انقلاب می‌تواند از خود دفاع کند و باید آن را از مظلومیت خارج کنیم، افزود: باید دید چه قدر سپاس‌گزاری از انقلاب کرده ایم و چقدر واقعیت‌های دیروز و امروز را گفته‌ایم.

وی اظهار کرد: انحراف مسئولان گاهی از مطالبات ناصحیح مردم هم صورت می‌گیرد لذا نباید همیشه مردم را مطالبه‌گر کرد بلکه باید مطالبه‌ها صحیح باشد و این نیازمند آگاهی بخشی صحیح به مردم و اصلاح رویکرد‌ها در تبیین سطح توقعات از انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم بین نظام اسلامی و دولت‌ها تفکیک نمی‌کنند و موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها دولت‌ها را به پای نظام می‌نویسند.

آیت الله ملک‌حسینی افزود: موفقیت یک دولت و عدم موفقیت ان متاثر از دولت‌های گذشته است و باید از عملکرد خوب دولت‌ها دفاع و از نادرستی در تصمیم سازی‌ها انتقاد کرد.

وی بیان کرد: مردم اگر انصاف از ما مسئولان ببینند نسبت به انقلاب هم درست داوری خواهند کرد در حالی که خودمان به بدترین شیوه به دولت‌ها می‌تازیم و تمام خدمات و برکات را نادیده می‌گیریم، آن گاه توقع داریم مردم در خصوص انقلاب بد داوری نکنند.
ارسال نظرات