آماده سازی محورهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به راهپیمایان مراسم مردمی 22 بهمن در محور فدائیان اسلام تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: محور فدائیان اسلام تا میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان مسیر راهپیمایی مراسم مردمی 22 بهمن در شهرری است که بهسازی عمرانی، فضاسازی شهری، امنیت ترافیکی، استقرار جایگاه های فرهنگی و تامین امکانات عمومی و بهداشتی از تمهیدات پیش بینی شده در مسیر از سوی مدیریت شهری منطقه 20 است.

صفوی برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم مردمی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان را از مهمترین اهداف مجموعه اقدامات برشمرد و افزود: علاوه بر فضاسازی محیطی متناسب با ایام دهه فجر، گل آرایی و زیباسازی قطعات فضای سبز و نماهای شهری نیز در دستور کار مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی پلیس راهور، امنیت ترافیکی برای حضور راهپیمایان فراهم خواهد شد، گفت: شهروندان برای دسترسی به مسیر راهپیمایی بهتر است از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کنند و برای انتقال راهپیمایان بعد از مراسم نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است تا تردد آنها به سهولت انجام شود.

 صفوی با بیان اینکه هر سال شاهد حضورگسترده شهروندان شهرری در این مراسم مردمی هستیم، افزود: از ظرفیت بهداشتی و رفاهی مدارس، مراکز فرهنگی، مساجد، امامزاده ها و بوستان های بین مسیر برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده خواهد شد.

وی ارائه خدمات فرهنگی با استفاده از ظرفیت سراهای محله و معتمدان محلی را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برشمرد و گفت: غرفه های ورزشی، هنری، قرآنی و فرهنگی با محوریت ترویج مضامین انقلابی و فرهنگ فاطمی در مسیر راهپیمایی مستقر می شوند.

شهردار منطقه 20 دیدار با خانواده معظم شهدا، رسیدگی و دیدار با خانواده های نیازمند، استقرار پردیس خدمت و ارائه خدمات سلامت محور در مساجد، اکران فیلم های انقلابی، میهمانی لاله ها از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است که با مشارکت محله ها و نیروهای مردمی در حال برگزاری است.

چهل و ششمین شورای معاونین شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه و مدیران ارشد با محوریت مراسم 22 بهمن و تداوم آمادگی های بارش های زمستانه و حوادث غیرمترقبه برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات