خبرهای داغ:

به مناسبت ایام فجرفاطمی؛همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دزفول برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت ایام فجرفاطمی؛ باشعارمبارزه با مواد مخدر و به منظور آگاه سازی جامعه از خطرات اعتیاد دردزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۷۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی بسیج دزفول، فرما نده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در حاشیه این همایش پیاده‌روی خانوادگی  درگفت وگو باخبرنگارمااظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در دزفول با شعار "ورزش آری، اعتیاد نه"به مناسبت ایام فجرفاطمی؛ با همت بسیج ،اداره ورزش بهزیستی برگزار شده‌است.

سرهنگ عبدلامیرمحتشمی راد، با اشاره به اینکه ،پیاده روی سلامت ، تندرستی و نشاط عمومی را ازبه همراه دارد افزود:کشور ما امروز مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهداست که ما با خیال راحت می توانیم این چنین برنامه هایی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از جبهه های نرم دشمن علیه ایران است گفت : مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و همگانی را می طلبد.

فرما نده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، با اشاره به اینکه گسترش پدیده مواد مخدر آسیب و تهدید جدی برای نهاد خانواده است گفت : تقدیم ۳ هزارو ۷۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز سند گواهی مبارزه جدی جمهوری اسلامی با مواد مخدر است.

سرهنگ محتشمی راد، با بیان این‌که  تعرفه های زیادی برای قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان چاپ شده افزود: با هماهنگی‌های اداره ورزش و بهزیستی ؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی  توسط مقاومت بسیج شهرستان دزفول به‌منظور پیشگیری از اعتیاد و با محوریت دزفول اجرا شده ‌است.

فرما نده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول درپایان گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در رشته‌های گوناگون ورزشی است و قهرمانان ورزشی در این شهرستان در مسابقات جهانی و ملی به مقام‌های شایسته‌ای دست یافته‌اند.

این همایش پیاده روی به مناسبت دهه فجر؛ طی مسیری از ابتدای کوی مدرس دزفول تا بلوارغدیراین شهر برگزار گردید وبه تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها