فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مطرح کرد

طلب۳۲هزارمیلیاردتومانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از دولت/ ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است

سردار عبدالهی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به لطف خداوند موتور محرک سازندگی در کشور و بازوی توانمند اجرایی دولت‌ها در کشور بوده است تصریح کرد: همواره و در تمامی دولت‌ها این قرارگاه به دور از فعالیت‌های سیاسی اجرای کار کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۴۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حلسه اقصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به فعالیت این قرارگاه در ۱۰ حوزه در سطح کشور اظهار کرد: هم اکنون این قرارگاه در حوزه نفت و گاز و تولید بنزین مشغول به فعالیت است که در این راستا انصافا اقدامات بسیار خوبی انجام داده و به طوری که دیگر بحث واردات بنزین در کشور مطرح نبوده و امیداواریم تا پایان سال جاری به صادرات بنزین برسیم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های فرمانده سپاه، این بوده که وضعیت کشور به گونه‌ای است که همه باید با روحیه جهادی تمام تلاش و کوشش خود را در راه نظام جمهوری اسلامی انجام داده و کمک به دولت‌ها در بحث اشتغال را داشته باشیم.

عبدالهی با تاکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به لطف خداوند موتور محرک سازندگی در کشور و بازوی توانمند اجرایی دولت‌ها در کشور بوده است تصریح کرد: همواره و در تمامی دولت‌ها این قرارگاه به دور از فعالیت‌های سیاسی اجرای کار کرده است.

 این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حوزه آب اظهار کرد: از ۴۵ میلیارد متر مکعب مخازن ساخته شده در کشور تاکنون، ۲۵ میلیارد مترمکعب توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورتگرفته که نمونه بارز آن ساخت ۶۲ سد در کشور توسط این قرارگاه بوده است ضمن آنکه هم اکنون مراحل پایانی انجام پروژه آب‌های مرزی را که همواره مورد تحسین مقام معظم رهبری بوده، توسط قرارگاه سازندگی خاتم در حال اجرا می‌باشد.
 
وی با اشاره به حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان کرمان اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا می‌باشد که شامل ۵ پروژه در حوزه آب، ۳ پروژه در حوزه صنعت و ۶ پروژه شهری می‌باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به برخی گلایه‌ها از روند اجرایی پروژه‌های شهری این قرارگاه تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۳۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به استان کرمان است، اما امیدواریم این مشکلات با یک فکر اساسی توسط استاندار، شورا شهر و شهردار کرمان حل شود تا سفره پروژه‌های شهری جمع شود و امیدواریم تا قبل از سال با این تامین مالی پروژه‌های بالای پیشرفت ۹۰ درصدی جمع شود.

وی با اشاره به بحث بیکاری در کشور اظهار کرد: اتفاقات اخیر ناشی از مشکل بیکاری در جامعه بوده است که نشان می‌دهد باید همه با همدلی و اتحاد بتوانیم مشکل اشتغال مردم را حل کنیم.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های استان کرمان وجود وحدت در بین مردم و مسئولین است و امیدواریم استاندار کرمان به اهداف عالیه خود در جهت بزرگ و اشتغال به حق مردم دست پیدا کند.
ارسال نظرات