فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

تاکید بر حضور گسترده مردم بهاباد در راهپیمائی ۲۲ بهمن / مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن جواب یاوه گوئی‌های دشمن را خواهند داد

حاجی زاده: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۶۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم غیور شهرستان بهاباد را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که با انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یک ارتباط ناگسستنی دارند.
سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار و با بصیر شهرستان بهاباد همچون گذشته با حضور پرشور و با شکوه خوددرراهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن جواب یاوه گوئی‌های رئیس جمهور آمریکا ودشمنان را خواهند داد.
وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود تا مبانی انقلاب و شعار‌های اصیل انقلاب را با راهپیمایی و اجتماع مردمی به نسل آینده منتقل کنیم و این آرمان‌ها برای نسل گذشته و فعلی تجدید شود و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.
حاجی زاده با اشاره به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن نماد تجلی وحدت، انسجام و شکوه انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و نماد آزادی ملت ایران از چنگال رژیم پهلوی و استکبار جهانی است: ۲۲ بهمن روز عید ملت ایران است.
وی در ادامه افزود: دشمنان اگر ببینند که مردم منسجم هستند می‌فهمند که تهدیداتشان نشانه معکوس داشته است و راه را اشتباه رفته‌اند پس ۲۲ بهمن امسال روز مهمی برای ما است که نشان دهیم فشار و تهدید برای ایران و این جمعیت شرکت‌کننده نتیجه عکس دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در بهاباد با دعوت از حضور مردم فهیم و انقلابی بهاباد برای حضوری با شکوه درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بابیان اینکه ملت ایران از هیچ نهدیدی از سوی دشمنان هراس ندارد اظهارداشت: مردم ما به این تهدیدات عادت دارند، اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی دردهان یاوه‌گویان خواهد بود.

ارسال نظرات