در ادامه دیدار با خانواده شهداء صورت گرفت

دیدار با خانواده سه شهید در شهرستان زابل

بدنبال اجرای طرح دیدار با خانواده شهید ان و دعوت از آنها بر ای حضور در کنگره شهدای استان از سه خانواده شهید در شهرستان زابل دیدار و دلجویی شد
کد خبر: ۸۹۸۶۱۴۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، جمعی از مسئولان به همراه فرماندار شهرستان زابل از خانواده شهیدان" امیر سرلشکر حیدر شهرکی، غلامرضا سرگزی و صفر سارانی" در زابل دیدار و دلجویی کردند.

فرماندارویژه زابل در این دیدار گفت: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان و خشنودی از شهادت فرزندان خود ثابت کرده اند که در راه ارزش‌های اسلامی می‌بایست دین خود را ادا کرد.

هوشنگ ناظری افزود: خانواده شهدا افتخار ملت هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی، آرامش کنونی جامعه را مرهون دلاوری‌ها و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد و زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدای معظم را مورد تأکید قرار داد.

وی تصریح کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

ناظری ابراز کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهداست که برای قدردانی از آن باید تلاش‌های بیشتری کرد بنابراین تمامی آحاد جامعه به ویژه مسئولان وظیفه خود را باید ادا کنند.
ارسال نظرات