در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه:

جشن انقلاب نونهالان پیش‌دبستانی آرمان باهدف تقویت اتحاد و آشنایی با انقلاب

هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، جشن انقلاب باهدف تقویت روحیه همبستگی و اتحاد در بین نونهالان و آشنایی آنان با انقلاب و ارزش‌های آن، برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۱۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نونهالان پیش‌دبستانی آرمان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ابرکوه برگزار شد که طی آن پس از اجرای سرود ایران توسط این نونهالان، برنامه‌های ویژه کانون برای آنان ارائه شد.
حُسنیه رسولی مدیرمسئول پیش‌دبستانی آرمان ابرکوه در حاشیه برگزاری این جشن و در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه دوران کودکی بهترین زمان برای یادگیری و شناخت است، نشان دادن وحدت، اتحاد، انسجام و حق‌طلبی مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار‌هایی همچون قصه‌گویی، پخش فیلم، درست کردن کاردستی و نقاشی، روزنامه دیواری، مسابقه و سایر سرگرمی‌های مورد علاقه کودکان در این حوزه حائز اهمیت است.
رسولی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بزرگ انقلاب، اجرای سرود ایران در محل شورای اسلامی شهر و همچنین برنامه ورزش همگانی بانوان، معرفی کتاب‌های داستان با موضوع انقلاب و شهید، مسابقه نقاشی و ... از جمله برنامه‌هایی است که باهدف آشنایی کودکان با انقلاب و تقویت روحیه همبستگی در میان آنان در ایام‌الله دهه فجر برگزار شده است.

ارسال نظرات