معاون گردشگری منطقه آزاد کیش:

فستیوال طلایی کیش رویکردی جدید در جذب گردشگر

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش بستر مشارکت بخش خصوصی در عرصه های گردشگری گفت: زمینه سازی جذب گردشگر با استفاده از مزیت ها و فرصت های بخش خصوصی از مهمترین وظایف این معاونت است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۱۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به نقل از کیش پرس، علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاح فستیوال طلایی کیش با اشاره به گفتمان تحول که از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رویکرد اصلی فعالیت های تیم جدید مدیریت سازمان عنوان شده است اظهار کرد: یکی از مهمترین ماموریت های تعریف شده برای این معاونت تعریف فرصت ها و مزیت های جدید گردشگری برای جزیره زیبای کیش و افزایش رضایتمندی گردشگران بیش از گذشته است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت و توانمندی بخش خصوصی در بسترسازی لازم در راستای جذب گردشگر افزود: یکی از مهمترین زمینه های جذب و افزایش رضایتمندی گردشگران استفاده از ظرفیت ها و فعالیت مستمر بخش خصوصی در این عرصه است که بی تردید بدون همپوشانی و مشارکت فعالان عرصه های اقتصادی در بخش های مختلف متصور نخواهد بود.

قائدیان با اشاره به اینکه در سازوکارهای جدید کسب و کار مدرن دنیای امروز به استفاده از فناوری های حوزه IT توجه می شود،ادامه داد: در جزیره کیش به عنوان یکی از بخش های ممتاز کشور باید از زیرساخت های فناوری بهره گیری شود که وجود شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این زمینه کمک بزرگی به شمار می آید.

 

فستیوال طلایی کیش با هدف جذب گردشگر با رویکردی جدید در کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ستاد جشنواره ها، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و جامعه بازاریان وبازرگانان کیش از ۱۴ بهمن تا ۲۰ فروردین با ارائه کارت تخفیف های ویژه برگزار می شود.

در این فستیوال گردشگران با دریافت کارت های اعتباری تخفیف در پروازهای کیش ایر، کانترهای مبادی ورودی، دفاتر عرضه خدمات گردشگری و شارژ آن ضمن استفاده از فرصت تخفیف در مراکز تفریحی، پذیرایی، گردشگری اعضای فستیوال، امتیاز شرکت در قرعه کشی یک دستگاه آپارتمان به ارزش ۶ میلیارد ریال در برج های طلایی کیش، سه دستگاه خودروی داستر و ۵۹۹ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات