امام جمعه پارسیان:

رفع مشکلات اقتصادی مردم گام مهمی در ایجاد عدالت اجتماعی است

امام جمعه پارسیان، رفع مشکلات اقتصادی مردم را گام مهمی در ایجاد عدالت اجتماعی دانست و گفت: تبعیض، فساد و رانت در تقابل با عدالت اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله اظهارداشت: سه گناه که اثر آن زودتر از گناهان دیگر آشکار می شود عاق والدین، ظلم به مردم و کفران نعمت است.
وی، نماز با اشاره به نخستین سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در جوار شهدای انقلاب که فرمودند: من به پشتیبانی این ملت تو دهن این دولت ستم شاهی می‌زنم افزود: کلام امام ساده اما انقلابی و تاثیر گذار به طوری که جمعیت چند میلیونی را به وجد آورد و همان جا بود که کار دولت وابسته به غرب را تمام و شیشه عمرش شکست.
امام جمعه پارسیان، تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب را از همان ابتدا حاکی از اقتدار و بزرگی انقلاب اسلامی دانست.
میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که فرمودند: 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از میزان علاقه آنها به انقلاب است.
میرزایی یادآور شد: وقتی قطار انقلاب بر ریل ارزش ها و آرمانهای مکتبی به فضل الهی و پشتیبانی مردم به پیش می‌رود به موازات آن با تهدیدات گوناگون دشمنان مواجه می شود لذا نباید غفلت کرد.
وی با اشاره به شرایط امروز منطقه و جهان که حاکی از توطئه‌های جدیدی از طرف جبهه استکبار و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است لزوم اهمیت راهپیمایی 22 بهمن بیشتر می‌شود.
امام جمعه پارسیان از آحاد مردم جهت ادا دین به امام و شهدا و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
وی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با معظم له در خصوص مبارزه با کارگزاران حکومتی فاسد و شدت عمل در پی گیری آن گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم گام مهم در ایجاد عدالت اجتماعی است و تبعیض، فساد و رانت در تقابل با عدالت اجتماعی است.
میرزایی ادامه داد: وقتی عنوان می شود درآمد نفتی رو به افزایش است و تحریم ها کمتر شده باید اثر خود را در قیمت ارز می‌گذاشت در حالی که شاهد آن نیستیم و قدرت پول ملی کمتر شده است.
وی به استناد سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ظلم آمریکا به مسلمانان فلسطینی و یمنی گفت:تنها گزینه باقی مانده برای ریشه کنی ظلم مقاومت است و البته نصرت الهی غالب و وعده او مبنی بر حکومت مستضعفان تخلف ناپذیر است.
خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به بیستم بهمن روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت: ظرفیت و توانمندیهای هوشمندانه سازمان حفاظت اطلاعات تلاش دشمن برای نفوذ را ناکام ساخته است به طوری که توانسته است پنجه در پنجه سرویس های بزرگ جاسوسی دنیا بیاندازد.
میرزایی با اشاره به بیست و پنجم بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی گفت: این حکم نشانه تیزبینی ، قاطعیت و هوشیاری حضرت امام بود به طوری که آرمان آنها را بهم ریخت لذا نباید این موضوع مهم را فراموش کرد.
امام جمعه پارسیان به اقدام سخیف دولت کره جنوبی مبنی بر اعطا نکردن هدیه المپیک شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایرانی گفت: بی تردید این اقدام با هدف تحقیر مردم ایران است و بهترین واکنش ایران تحریم محصولات سامسونگ است که بازار 80 میلیونی را با انواع محصولات خود تسخیر کرده است.
میرزایی با تشکر از حضور مردم و مسئولان در برنامه های جشن انقلاب گفت: حضور مردم دشمنان انقلاب را ناامید می کند.
وی با اشاره به دستگیری افرادی که با لباس زنانه قصد سرقت از طلا فروشی ها را داشتند از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.
امام جمعه پارسیان با توجه به کشف یک تن پودر بدن سازی غیر مجاز توسط دریا بانی گفت:مردم مراقب رفتار فرزندان خود باشند تا در دام سوداگران نیفتند.
میرزایی از افتتاح پروژهای دهه فجر تشکر و از اقدام انقلابی و جهادی مسؤلان آموزش وپرورش در راه اندازی مجدد عملیات اجرایی هنرستان فنی حرفه ای شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام/3421/

ارسال نظرات