خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت شهدا و صالحین است

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت های شهدا و صالحین است که در روز 22 بهمن به ثمر نشست.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق ساده ای نبود و دارای ارزش های بی شماری است که یکی از مهم ترین آن ها عدالت اجتماعی است که در حکومت طاغوت نبود.
وی افزود: امروز بعد از 40 سال از انقلاب، ناعدالتی و فساد در برخی دستگاه ها موجب ناراحتی مردم شده از این رو رهبر معظم انقلاب بارها بر مبارزه جدی با فقر، تبعیض و فساد تاکید داشته اند.
حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امکانات و زیرساخت ها در همه نقاط کشور گسترده شده و تلاش برای رفع کمبوها ادامه دارد.
وی تاکید کرد: مسئولان شهرستانی باید در هزینه کرد اعتبارات دقت کنند و زمانیکه سد سهند این شهرستان بلاتکلیف است از هزینه 10 میلیارد ریالی برای سرمایش و گرمایش اداره خود پرهیز کنند.
حجت الاسلام رحیمی به انتصاب ماندار جدید در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم فرماندار جدید بیشتر از مسائل سیاسی در حوزه اقتصادی فعالیت کند.
وی با اشاره راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم هشترود همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمائی 22 بهمن فریاد عدالتخواهی و استکبارستیزی را در جهان سرخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها