خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد:

دشمنان نظام هدفشان ناکارآمد نشان دادن نظام است

فرمانده سپاه بستان آباد در خطبه هاي پيش از نمازجمعه اين شهرستان توانمندي نظام اسلامي در همه عرصه ها را برشمرد و خاطر نشان كرد: دشمنان ملت و نظام اسلامي هدفشان ارائه چهره اي ناکارآمد از نظام اسلامي و ايجاد فضاي نا اميدي در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، حسين محمدي ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي را آرمان هايي جهان شمول و براي همه ملت ها برشمرد و بر لزوم ايستادگي ملت ايران در مقابل دشمنان براي صدور انقلاب اسلامي تاكيد كرد.

وی علت دشمني استكبار جهاني با نظام اسلامي را برسر آرمان ها و ارزش ها دانست و افزود: ارزش هاي الهي و انقلابي نظام اسلامي در مقابل ارزش هاي استكباري قرار دارد و اين ارزش هاي الهي و انقلابي هرگز اجازه دربند كشيده شدن ملت ها و استفاده ابزاري از انسان ها را به مستكبرين و ظالمان نداده و نخواهد داد. 

محمدی تطهير چهره منحوس پهلوي و ارائه چهره اي مظلوم و خدمتگذار براي مردم را از ديگر توطئه هاي دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي خواند.

فرمانده سپاه بستان آباد 22بهمن را فرصتي مغتنم براي مردم ايران اسلامي براي اثبات وفاداري خويش به آرمان هاي امام راحل(ره) و خون شهيدان و پشتيباني از ولايت برشمرد.

محمدی  با اشاره به حضور ميليوني مردم در سال هاي گذشته، حضور حداكثري مردم در 22بهمن را سيلي محكم بر دهان دشمنان و ياوه گويان خواند و مردم  به خصوص جوانان را براي حضور پرشور در اين راهپيمايي دعوت كرد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها