رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

ادامه راه شهدا با جهاد فی سبیل الله در تمام عرصه ها امکانپذیر است

ادامه راه و آرمانهای مقدس شهدا با جهاد فی سبیل الله در تمام عرصه ها امکانپذیر است.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۴۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره ۱۳۷ شهید والامقام شهرستان طارم با حضور سردار نظرعلی علیزاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اهالی و شورای اسلامی و خانواده معظم شهدا، بسیجیان ، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در مسچد جامع شهر آببر برگزار شد.

سردار نظرعلی علیزاده در این مراسم ضمن گرامیداشت تقارن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه افزود: انقلاب اسلامی یادگار معمارکبیر انقلاب است بنابراین ملت و امام هر دو کار بزرگی را انجام دادند کار بزرگ ایشان این بود که علم اسلام را بر افراشت و ملت ایران را به زیر این علم جمع کرد تا اسلام در حاکمیت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کار بزرگ ملت ایران این بود که آنها زیر این علم چمع شدند گفتنی است وصیتنامه حضرت امام (ره) منشور نظام اسلامی است باید همه بصورت چراغ راه این وصیتنامه را در دست داشته و به آن عمل کنند چون ایشان مسیر راه را در آینده هم برای ما روشن نموده است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به بیان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران افزود: امروزه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست همه ما که امروز در آرامش خاطر زندگی می‌کنیم مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با تلاش خستگی ناپذیر و مقاومت استکبار را شکست دادند.

علیزاده یادآور شد: ادامه راه و آرمانهای مقدس شهدا با جهاد فی سبیل الله در تمام عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی امکانپذیر است.

استاد دانشگاه ابراز کرد: امروزه فراموشی هدف و ایجاد تفرقه و اختلاف خواسته دشمنان قسم خورده اسلام است بنابراین آنها می خواهند با توجه به اینکه ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد ما را از اهداف و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس دور سازند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس داشتن انگیزه الهی و انسجام و وحدت ملت در سراسر کشور را رمز بقاء و پیروزی انقلاب دانست و گفت: اگر ما اراده کردیم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانیم راهش این است که این دو رمز پیروزی را محکم حفظ کنیم.

هادی سیاسی عنوان کرد: هر جا نیروی انقلابی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی آرمانهای امام و شهدا را دنبال کردند ما به پیروزی رسیدیم گفتنی است نیروهای انقلابی امروز باید به فرمان آتش به اختیار رهبری توجه ویژه داشته و نگذارند خون شهدای میهن اسلامی پایمال شود.

سردار علیزاده به شهادت شهید محسن حججی اشاره کرد و افزود: ایشان با این اقدام خداپسندانه خود حجتی در چشم همگان شد بنابراین همانند شهید حججی در جهان بسیار است ولی تربیت، راه و سیره اش می درخشد این انگیزه الهی است.

ارسال نظرات