خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

نباید تا دو تا سال آینده كمبود برق داشته باشیم

استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از طرح های برق رسانی صنعت برق آذربایجان گفت: فعالیت در حوزه تولید تا توزیع انرژی برق باید به گونه ای باشد که در سال های 97 و 98 با کمبود برق مواجه نشویم.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۲۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مجید خدابخش  اظهار کرد: تولید و توزیع انرژی برق پروسه ای بسیار سخت و پر هزینه است که خیل عظیمی از نخبگان کشور را به خود مشغول می کند و مراحل مختلف و مشکلی طی می شود تا انرژی ها به خصوص انرژی برق وارد خانه ها شود.

وی افزود: در دنیای امروز به سبب رواج آپارتمان نشینی و پیشرفت تکنولوژی ساده ترین فعالیت های روزانه نیز در گرو وجود انرژی برق هستند و همین موضوع مسئولیت تلاشگران عرصه برق را سنگین تر می کند.

خدابخش با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف و کاهش تلفات برق خاطر نشان کرد: همانطور که در تمام دنیا انرژی خورشیدی بر تمام راهکارهای تولید انرژی پیشی گرفته است، انتظار می رود در این منطقه نیز ما با جدی گرفتن این مسئله هم در حوزه مدیریت مصرف، هم در کاهش تلفات انرژی و هم در حوزه تولید انرژی های تجدید پذیر بتوانیم پیشقدم باشیم.

وی گفت: معتقد که یکی از مهم ترین راهکارهای مدیریت مصرف و رفع مشکلات مربوط به وصول مطالبات جایگزینی کنتورهای قدیمی با prepaid card است.

استاندار ادامه داد: در این حوزه بخش خصوصی آماده همکاری با سه شرکت توزیع آذربایجان شرقی، توزیع تبریز و برق منطقه ای آذربایجان است و استانداری نیز  در این زمینه کمک های لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است، در این مراسم 30 پروژه بزرگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ارزش بالغ بر 60 میلیارد ریال به همراه پروژه های شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی و با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها