خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

امنیت و پیشرفت امروز صنعت برق مدیون شهداست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین گشایش طرح های برق رسانی صنعت برق آذربایجان گفت: امنیت، پیشرفت و توسعه ای که امروز در صنعت برق شاهد آن هستیم مدیون انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: امروز، مسئولیتی که داریم امانت خون شهداست و ای کاش با تلاش در عرصه خدمت رسانی، شرمنده خون های ریخته شده در راه حق نشویم.

وی افزود: اکنون در این برهه از زمان هر پروژه ای که افتتاح می شود به واسطه تلاش کارکنان و متخصصان صنعت برق است که عزم خود را در راه خدمتگزاری جزم کرده اند.

کاظمی تأکید کرد: به واسطه همین تلاش شبانه روزی، در زمینه کاهش تلفات انرژی برق، شرکت توفیقات مناسبی را کسب نموده است و امیدواریم تا پایان سال در جایگاه شایسته ای قرار بگیریم و درصد تلفات، تک رقمی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: امسال به برکت انقلاب و به یمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق تبریز 3 هزار پروژه با اعتبار بالغ بر 70 میلیارد تومان را در کارنامه خود ثبت کرده است و تلاش من و همکاران من در این شرکت این است که کمترین پروژه انتقالی به سال بعد  را داشته باشیم.

کاظمی ادامه داد: این شرکت در راستای رویداد تبریز 2018 مسیرها و معابر گردشگری تبریز را احصا کرده و بیش از 60 کیلومتر روشنایی معابر احداث و اصلاح شده اند و علاوه بر این اقدامات، در بازار نیز پروژه های متعدد در حوزه اصلاح شبکه برق انجام شده و در حال انجام است.

در این مراسم 30 پروژه بزرگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ارزش بالغ بر 60 میلیارد ریال به همراه پروژه های شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی و با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها