خبرهای داغ:
با حضور معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان شهید مدرس بخش صیدون افتتاح شد

کد خبر: ۸۹۸۷۳۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای رحیمی معاون اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خوزستان،امام جمعه بخش صیدون،رئیس اداره آموزش و پرورش،دبیر انجمن اسلامی دانش آموزان بخش صیدون،رئیس و معاون مدرسه شهید مدرسه،رئیس دبیرستان امام صادق علیه السلام و دانش آموزان انقلابی بخش صیدون افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای رحیمی با اشاره به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی پدیده ای نادر بود و به رغم تمام توطئه ها،جنگ تحمیلی و تحریم ها اقتصادی که بر علیه آن انجام شد اما‌ به لطف خداوند و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حضور و پشتیبانی مردم روز بر عزت و پیشرفت آن افزود شد و به تکامل رسید.

وی در ادامه افزود:این انقلاب متعلق به مردم است و متکی به مردم است و اگر خدای ناکرده بخواهند عقب نشینی کنند و بی تفاوت باشند؛دشمن به همان اندازه جریح تر می شود،درست است موانع و مشکلات اقتصادی که بعضا بواسطه بعضی از مسئولین ایجاد شده وجود دارد اما با حضور خود این مردم قابل رفع خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت:از اهداف انجمن اسلامی دانش آموزان هدف علمی است و دانش آموزانی می توانند موفق باشند و پرواز کنند که دوبال علمی و معرفتی قوی داشته باشند.

وی با اشاره به برپاپی نمایشگاه مدرسه انقلاب خاطرنشان کرد:در این مدرسه به دنبال این هستیم که بگوییم در گذشته چی بوده ایم،امروز چکار کرده ایم و در آینده باید چه کار کنیم.

 

نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت دانش آموزان انقلابی بخش صیدون در دبیرستان شهید مدرس برپا شده است که به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها