مجری پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه ولیعصر کرمان:

پل ولیعصر پلی در اشل بین المللی است/امروز باور‌های مابرای بار دیگر افتتاح می‌شود

مهندس موسی نجفی مجری پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه ولیعصر عج کرمان درمراسم افتتاحیه این پروژه اظهار داشت:پل ولیعصر پلی در اشل بین المللی است و بسیاری از المان‌های آن برای اولین بار اتفاق می‌افتد. آسیب پذیرترین نقطه پل سازی آب است و ما توانستیم برای اولین بار پلی بسازیم که آب نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۷۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛مهندس موسی نجفی مجری پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه ولیعصر عج  کرمان درمراسم افتتاحیه این پروژه اظهارداشت:قرار گاه سازندگی خاتم توانست با تلاش شبانه روزی تیم کاری خود که از خیلی قسمت‌های زندگی خود گذشتند امروز در آستانه بهره برداری یکی از تکنیکی‌ترین و با کیفیت‌ترین ابنیه شهری قرار گیریم.

نجفی افزود:قبل از انقلاب در کرمان روس‌ها کارخانه‌ای ساخته بودند که کار آن خانه سازی بود بعد از انقلاب آن‌ها رفتند و فکر نمی‌کردند امروز جوانان ایرانی بتوانند نه تنها خانه بلکه پل بسازند.امروز باور‌های مابرای بار دیگر افتتاح می‌شود و آن باور این است که یک کارخانه‌ای در کرمان نهادینه شد که می‌تواند با همین استعداد‌ها و توانایی‌های داخلی برای سالیان متمادی برای این مرز و بوم کار انجام دهد.

مهندس نجفی خاطرنشان کرد:پل ولیعصر پلی در اشل بین المللی است و بسیاری از المان‌های آن برای اولین بار اتفاق می‌افتد. آسیب پذیرترین نقطه پل سازی آب است و ما توانستیم برای اولین بار پلی بسازیم که آب نمی‌دهد.

 وی افزود:ساخت یک پل با دهنه ۶۰ متر در فضای شهری یک عظمتی در المان شهری است و این یک کار بزرگ است.خیلی از اشخاص کار ما را با عرضه‌ی خود می‌سنجند و می‌خواهند ما را بی انگیزه کنند، ولی بدانند این کار در نوبه خود منحصر به فرد است.
نجفی در پایان ابراز داشت:کارقرارگاه خاتم یک جهاد عملی است چرا که در این اوضاع بد اقتصادی که از خارج از کشور دچار تحریم هستیم و برخی دوستان نیز در داخل تحریم‌های داخلی را به ما تحمیل کردند موفق شد این کار‌های بزرگ را انجام داد در حقیقت پروژه ولیعصر با همه‌ی قابلیت‌های خود در یک مثلث طلایی زمان، کیفیت و قیمت افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات