در طلیعه فجر ۵۷، نام بلند "روح‌الله" بر دل مشتاقان نقش بست

با وزیدن نسیم رحمت الهی در طلیعه فجر ۵۷، نام بلند "روح‌الله" بر دل مشتاقان نقش بست
کد خبر: ۸۹۸۷۳۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از مردم خواست تا در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنند.
با وزیدن نسیم رحمت الهی در طلیعه فجر ۵۷، نام بلند "روح‌الله" بر دل مشتاقان نقش بست و آوای «خمینی رهبر» در حنجره ملت ایران طنین‌انداز شد.
نهضت امیدآفرینی که از قیام ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز شد و در پرتو " توکل و ایمان به خدا " و با سرخی خون جوانانی از تبار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به بار نشست و در ۲۲ بهمن ۵۷؛ ارمغان‌آور "استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی" شد.
فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (حفظ الله) و تبریک ایام‌الله دهه فجر ؛ چون همیشه با پیروی از ولی‌فقیه در راه حفظ و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت‌گزاری به مردم قدر شناس و بصیر ایران اسلامی کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد نمود و همگام با ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، "وحدت" و "اقتدار انقلابی" را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات