امام جمعه بافت:

ملت روز ۲۲بهمن پاسخی محکم ودندان شکن به بدخواهان داخلی خواهد داد

۲۲بهمن ۹۶سالروز انقلاب اسلامی نیست بلکه تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی است (اینکه یک عده بگویند تمام شد بس است ۳۹سال مرگ برآمریکا گفتید بعداز۳۹سال مرگ براسرائیل گفتید تمام شد
کد خبر: ۸۹۸۷۴۲۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت‌الاسلام مهدی زاده امام جمعه شهرستان بافت در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه به تقوای الهی وگرامیداشت دهه فجر بیان داشت: ۲۲بهمن ۹۶سالروز انقلاب اسلامی نیست بلکه تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی است (اینکه یک عده بگویند تمام شد بس است ۳۹سال مرگ برآمریکا گفتید بعداز۳۹سال مرگ براسرائیل گفتید تمام شد، چرا روی موشک های خودمرگ براسرائیل می نویسید، دیگربس است انقلاب تمام شد، حالا بیایم زندگی کنیم با دنیا چون آمریکا تعامل داشته باشیم.)سخنانی که ملی مذهبی ها اول انقلاب می گفتند چراکه دربین راه ومیانه راه انقلاب هستیم ،داریم جلومی رویم آن هم با وجود ستون خیمه انقلاب رهبری بیدارساز وبصیرت افزا، لذاتمام توطئه های دشمن برای زدن این انقلاب است که به سرانجام نرسد و برای رسیدن به این هدف تمام توجه خودرا روی ستون این خیمه یعنی ولایت متمرکز کردند.

وی افزود: اما ملت بیدار،ملت فاطمی ایستادگی می کنند چراکه به تبع امیرالمومنین فرمودند:لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر (این پرچم راکسانی می توانند بلند کنند که اول اند بصیرت داشته باشند ودوم اینکه استقامت وایستادگی درمقابل زور گویان داشته باشند وان شاء الله این ملت ایستادگی واستقامت خود پای انقلاب و ولایت روز یک شنبه ۲۲بهمن به رخ جهانیان خواهد کشید و پاسخی محکم ودندان شکن به بدخواهان داخلی خواهد داد.

امام‌جمعه بافت در ادامه ابراز کرد: کیست که نداند حضور پرشور میلیونی مردم همچون طوفانی است که بر روی آتش فتنه ها ریخته می شود وباعث یاس وناامیدی دشمنان خارجی می شود وبا سخن محکم ودندان شکن به بدخواهان داخلی که بد نبال حجمه وبرخی ارزش های کشور چون حجاب و نهادهای مقدس هستند وخواهد بود.
امام جمعه بافت ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درجمع همافران که فرمود:( مردم چه کسانی هستند؟ مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲ بهمن هر سال را بوجود می آورند، مردم همان کسانی هستند که پس از وارد شدن اغتشاشگران به صحنه، حتی اگر اعتراضی هم داشتند، خود را کنار کشیدند و در روز ۹ دی به میدان آمدند. مردم همین ها هستند. آنها را اشتباه نگیرید. مردم را بشناسید و خالصانه و برای رضای خدا، برای مردم کار کنید زیرا خداوند از ما مسئولان خواسته است خادم مردم باشیم و به آنها خدمت کنیم.)

وی بیان داشت : متاسفانه که عده ای اغتشاشگران را جزء مردم می دیدند، فتنه اندوزان را حساب می کردند حتی به نهاد مقدس نماز جمعه توهین می کردند که چرا به آن ها بی احترامی می کنید این فرمایشات رهبری تذکر به آن هاست که مردم را خوب بشناسند.

خطیب جمعه شهرستان بافت در پایان به فرمایشات دیگر رهبر اشاره کرد (که حرف مردم شکایت از فساد وتبعیض است مردم خیلی ازمشکلات را تحمل می کننداما فسادرا نمی پذیرند.)، مردم فسادرا می شناسند،تبعیض را می شناسند وکم کاری را می شناسند، چون میشناسند گله مند اند، مردم از بی عدالتی ها گله مند اند، ازمعیشت گله مند اند، اما تحمل می کنند ولی فساد را نمی پسندند حال چقدر رهبرمعظم انقلاب تاکید بر مبارزه با فساد داده اند اما دریغ از برخورد با فساد ، قاچاق و حقوق های نجومی که صورت گیرد.

ارسال نظرات