نقش بی‌بدیل شاعران در نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با اشاره به نقش بی بدیل شاعران وهنرمندان در نشر ارزش‌های انقلاب، گفت: نقش شاعران در نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان بی‌بدیل است.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی عباس داودنیا در اختتامیه جشنواره استانی شعر بسیج که با عنوان گل‌واژه‌های سرخ در پردیس سینمایی بهمن سنندج که باحضور شاعران و هنرمندان برگزار شد، گفت: نقش شاعران در نشر ارزش‌های و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان بی‌بدیل است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج، اظهار داشت: برای هشتمین سال فراخوان جشنواره شعر بسیج در استان کردستان منتشر شده است.
وی با بیان اینکه نقش شعرای متعهد کردستانی در نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست، افزود: شاعران و ادبای کردستان با خلق آثاری ماندگار خدمات بسیار ارزنده‌ای به فرهنگ ایران اسلامی ارائه کرده‌اند.

داوودنیا با اشاره به محور‌های جشنواره شعر بسیج، تصریح کرد: ادبیات پایداری، استکبارستیزی، انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای ایرانی اسلامی، از جمله محور‌های این جشنواره بودند.
وی افزود: خوشبختانه این جشنواره با استقبال بسیاری از ادبا و شعرای کردستانی مواجه شد و ٧٠ اثر ادبی از شهرستان‌های مختلف استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بهره می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان درادامه با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه ما برای به ثمر رساندن انقلاب مجاهدت‌های زیادی از خود نشان دادند، اذعان کرد: همه ما باید از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب و خون شهدا حفاظت کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات