فرمانده سپاه بیجار:

۲۲ بهمن روز نمایش اقتدار ایران و روز ارعاب دشمنان اسلام است

فرمانده سپاه بیجار گفت: ۲۲ بهمن روز نشانگر پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب و روز نمایش اقتدار ایران و روز ارعاب دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری، فرمانده سپاه شهرستان بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور دشمنان در ناآرامی‌های اخیر، افزود: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام می‌زنند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده است امسال شاهد خواهیم بود که مردم حضورمنسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت تا جواب محکمی به دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی بدهند.

عسکری با بیان اینکه به حول قوه الهی و درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران حوزه نفوذ انقلاب اسلامی گسترده‌تر شده است، اعلام کرد: استقلال و آزادی از شعار‌های انقلاب اسلامی بود که امروز به عنوان دستاورد‌ها نظام جمهوری اسلامی مطرح است و دوست و دشمن به آن گواهی می‌دهند.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن مظهر وحدت و اقتدار مردم ایران اسلامی است و جمهوریت نظام در دو عرصه انتخابات و راهپیمایی تجلی پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به کینه توزی دشمنان انقلاب بعد از ۳۹ سال، بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد و آحاد ملت حماسه‌ساز در سراسر این کشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه گران و ایادی استکبار جهانی خواهند کوبید و این حضور شکوهمند نشان خواهد داد که این ملت تا چه حد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیگیری اهداف ایثار گران و رزمندگان اسلام پایبند است.

عسکری ضمن دعوت از آحاد مردم شهرستان بیجار جهت حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلام کرد: در روز ۲۲ بهمن همه اقشار شهرستان پیرمرد‌ها و پیرزن‌های که متعلق به قبل از انقلاب هستند و جوانانی که نه انقلاب را دیده اند و نه امام و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور پر شور به گفته رهبر فرزانه انقلاب ۲۲ بهمن تماشایی را به منصه ظهور می‌رسانند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات این شهرستان می‌افزایند.

وی تاکید کرد: مسئولان ما باید این را بدانند مردم، ولی نعمتان و صاحبان اصلی این نظام هستند و هر چه بیشتر در راستای رفع مشکلات معیشتی، بیکاری جوانان و سختی‌های طبقات آسیب پذیر تلاش نمایند و این را بدانیم امروز سنگر خدمت به مردم از سنگر‌های دوران دفاع مقدس مهم‌تر است.

این مسئول اضافه کرد:۲۲ بهمن روز نشانگر پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب و روز نمایش اقتدار ایران و روز ارعاب دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات