حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت و یکپارچگی و اقتدار ملی است

امروز مسئولین شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را نماد وحدت مردم و تجلی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند
کد خبر: ۸۹۸۷۵۲۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
امام جمعه قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در این خصوص اظهار داشت: امروز دشمن مبهوت‌تر از هر سال دیگر است و حضور مردم ما در سراسر کشور تماشایی‌تر است و به ویژه حضور نسل نو و جوان و نوجوان بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام حسن باباییان افزود: این همان چیزی است که راهپیمایی امسال را تماشایی‌تر کرده است و آنچه دشمن بافته است را این جوانان پنبه کرده اند.

وی ادامه داد: امروز روز یاس دشمن است چرا که اسلام ما اسلام ناب محمدی (ص) است

باباییان با بیان اینکه گرچه عده‌ای از دست اندرکاران فاسد از آب درآمدند و دل مردم را آزردند و نفاق پیشه کردند و به ملت خیانت کردند گفت: با اینکه خیانت برخی برملا شد، اما مردم محکم‌تر به میدان آمدند.

وی ادامه داد: اثر این راهپیمایی باید در این باشد که مسئولین ما ساده زیست باشند و در میان مردم حضور داشته باشند و به مردم خدمت کنند و کار‌های ماندگاری از خود به جای بگذارند.

باباییان افزود: دشمن ناامید است هر چند دست از شیطنت و توطئه برنخواهد داشت و باید هوشیارانه در برابر آنان ایستاد.

فرماندار قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: امروز روز وحدت ملت ایران است و حضور پرشور مردم در کشور نشان داد که ملت ما همواره پشتیبان نظام هستند.

پرویز کولانی افزود: مردم ما امروز نشان دادند که برای تعالی و رشد نظام همیشه در صحنه هستند و حضور دارند.

فرماندار قروه ادامه داد: این حضور امروز نشان داد که محاسبات دشمنان ما غلط بوده است و این مردم تا آخرین قطره خون خود حامی انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شاکر هستیم هر روز که از عمر با برکت این انقلاب می‌گذرد مردم ما با بصیرت‌تر و آگاه‌تر می‌شوند و دشمنان خود را بهتر می‌شناسند

سعید شعبانی افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی‌ها نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و این حضور گسترده خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: یکی از پتانسیل‌های خوبی که در کشور ما وجود دارد و هم اکنون در آغاز چهلمین بهار انقلاب هستیم در مردمی بودن انقلاب است که مردم نیز امروز پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی با این حضور گسترده به تصویر کشیدند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز امروز در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: حضور مردم واقعا بسیار با شکوه بوده است و در سنوات گذشته نیز شاهد چنین حضوری نبوده ایم

علی محمد مرادی افزود: مردم ما از انقلاب دفاع می‌کنند و انقلاب خود را دوست دارند و هیچکس نخواهد توانست در این وحدت و یکپارچگی خللی ایجاد کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات