دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع راهپیمایان زنجانی:

پیروزی انقلاب اسلامی، بعثت مجدد دین الهی بود

پیروزی انقلاب اسلامی بعثت مجدد دین الهی بود که مردم به لطف خدا و به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، رژیم طاغوت را شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۲۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به زنجان سفر کرده بود، در جمع راهپیمایان زنجانی اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ولایتمدار ایران اسلامی، وفاداری به انقلاب اسلامی ایران است.

محسن رضایی با اشاره به راهپیمایی بانوان زنجانی در سال 1357 علیه رژیم طاغوت افزود: بانوان در این راهپیمایی نشان دادند انقلاب اسلامی نه تنها در خیابان‌های ایران بلکه در عمق خانواده‌ها نفوذ کرده و نه تنها شعارها، بلکه روابط اجتماعی ملت ایران انقلابی شد و این موضوع عمق انقلاب را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این راهپیمایی معنای بسیار مهمی داشت که پایه های حکومت طاغوتیان را متزلزل کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: راهپیمایی بانوان زنجانی در سال 57 در این شهر نشان دهنده نقش مهم استان زنجان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار سرلشکر محسن رضایی با اشاره به جدایی مردم از خدا که در نهایت به جدایی مردم از یکدیگر منتهی شده بود، گفت: با آمدن انقلاب اسلامی، دو رکن اساسی یعنی دعوت به حق و رهبری و دعوت به اتحاد، زنده شد که یک انقلاب خدایی شکل گرفت.

وی با تکذیب سخنان کذب و مأیوس کننده برخی مبنی بر هزینه میلیون‌ها دلار از پول ایران برای جنگ در کشورهای منطقه، گفت: این یک دروغ بزرگ است چرا که ایران در کشورهای منطقه صرفاً به ترویج روحیه ایثار و شهادت‌ پرداخته است.

ارسال نظرات