خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

مردم در 22بهمن یکبار دیگر دشمن را نا امید كردند

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: مردم در 22بهمن یکبار دیگر دشمن را ناامید و کوبنده تر از سالهای گذسته علاقه مندی خود به انقلاب اسلامی نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در در حاشيه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه به حضور پرشور مردم ولايت مدار شهرستان خوي اشاره کرد و اظهار داشت: مردم مومن و فهيم با رديگر با حضور پرنگ خود نشان دادند هميشه با انقلاب و ولایت هستند و این نقطه قوت انقلاب است که باعث اتحاد و یکپارچگی مردم در تمامی ابعاد زندگی گشته است.

وی افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی با قیام تاریخی خود که پرچم اسلام را به همراه داشت توانست نهضتی را دردنیا علم کند که برای همیشه دست بیگانگان را از سیطره بر کشور قطع و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود را تثبیت نماید.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: ايران به بركت انقلاب اسلامي در كل دنيا و در تمامي عرصه ها اقتدارعزت، قدرت و حرفي براي زدن دارد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي  گفت: انقلاب اسلامی الگویی مناسب برای تمامی کشور های منطقه است و شالکه اصلی انقلاب اسلامی بسیار مبارک است که همه در روز قیامت می‌بایستی در مقابل شهداء انقلاب پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وي در  پايان خاطر نشان کرد: مردم با انقلاب و ولایت هستند و این نقطه قوت انقلاب است که باعث اتحاد و یکپارچگی مردم در تمامی ابعاد زندگی گشته است.

 

ارسال نظرات