خدمت به مردم از شاخصه های انقلابی گری است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز این پیام عظیم را به مسئولان می دهد که با هم افزایی و تلاش بیشتری در خدمت مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۷۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
غلام محمد زارعی با بیان اینکه در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامیخدمت به مردم از شاخصه‌های انقلابی گری ملت ایران پشت نظام مقدس ایستادگی کردند گفت:به لطف خدا هر ساله در ۲۲ بهمن ماه مردم شهر یاسوج همزمان با سراسر کشور به صحنه می‌آیند و حضورشان را به مثابه یک اقیانوس بی کران برای بیعت مجدد با، ولی فقیه و آرمان‌های انقلاب به رخ بد خواهان این نظام می‌کشند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور خود در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی و اسرائیلی زدند تا عبرتی باشد برای آن‌ها که دیگر برای ملت ایران خط و نشان نکشند.
وی عنوان کرد:این حضور پر شور، این پیام عظیم را به مسئولان می‌دهد که با هم افزایی و تلاش بیشتری در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.
زارعی با بیان اینکه انقلابی گری یعنی گرهی از مشکلات مردم حل کردن و به مردم خدمت کردن، گفت: بودجه سال ۹۷ با توجه به مشکلات و معیشت مردم تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه برنامه حذف یارانه‌ها در سال آینده فعلا به نتیجه نرسیده است گفت: در سال ۹۷ برای جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم از هر گونه افزایش نرخ بهای آب، برق و گاز مصرفی جلوگیری می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس افزود: در بودجه سال آینده بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای کمک به اقتصاد، تولید و اشتغال کشور پیش بینی شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان برای کمک به وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، گفت: این میزان برای اولین بار در کشور ۱۰ در صد افزایش یافته است.
زارعی بیان کرد: در بودجه سال ۹۷ نیز مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان هم برای یک سان سازی بودجه بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شده است.
وی گفت: بیش از ۱۳۰ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا افتتاح و یا در دست اجراست که با کمک مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.
ارسال نظرات