مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد

لزوم مبارزه با تبعیض و فساد در کشور

باید با فساد ، فقر و تبعیض مبارزه کرد اما این زخم‌ها زخم کوچکی بر بدنه این انقلاب است و این مردم حول محور ولایت حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۷۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز در لزوم مبارزه با تبعیض و فساد در کشوراجتماع باشکوه راهپیماییان شهر یاسوج در یوم الله ۲۲ بهمن با بیان اینکه این استان یک صدم کل سرزمین ایران است، ولی به نسبت این درصد بیشترین دانشجو را در ایران دارد و یکی از مهد‌های علمی ایران اسلامی است، گفت: کهگیلویه وبویراحمد عشایر غیوری دارد که در طول سالیان متمادی مظهر ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران بوده‌اند.
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی افزود: کهگیلویه وبویراحمد در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین مجاهدین را به جبهه فرستاده و مرکز تربیت انسان‌های عالم و شجاع در صحنه‌های ملی و جهانی است.
وی با اشاره به اینکه در مقطع حساس قرار داریم، ۴۰ سال این مسیر پر رنج و مشقت را طی کرده‌ایم، مسیری که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها تعیین کردند و از زیر یوغ آن‌ها بیرون آمدیم، گفت: نسل جوان باید بداند که سر تا پای رژیم پهلوی پر از استبداد و دیکتاتوری بود و با کودتای انگلیسی‌ها وقتی فرمانده کل ارتش شد به کمک انگلیسی‌ها بر خلاف رای و نظر مردم ۱۶ سال پادشاهی کرد درطول این سال‌ها بزرگترین مالک ایران شد و ۲ هزار ملک شش دانگ داشت و اگر به هر ملکی طمع می‌کرد وای به حال صاحب آن، انسان کثیفی بود که به هر ناموسی نظر می‌کرد نظر او باعث رنج و زحمت آن ناموس مقدس می‌شد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان باید کتاب‌ها را بخوانند تا فساد پهلوی را دریابند چرا که اگر فساد آن‌ها را در نیابیم قدر و منزلت این انقلاب و نظام را نخواهیم دانست.
تویسرکانی به تبعید امام به ترکیه اشاره کرد و افزود: اعتراض امام به نماز، روزه و حج و نماز نبود بلکه اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود چرا که شاه برای گرفتن یک وام ۲۰۰ میلیون دلاری ملت ایران را فروخت و ایران را اسیر امریکا برد.
نماینده، ولی فقیه در بسیج مستضعفین ادامه داد: امام در سال ۴۳ به شاه نامه نوشت که حق ندارد سند بردگی ملت را امضا کند که امام را تبعید کردند لذا دعوای ما و شما با پهلوی بر سر استقلال بود و امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است.
وی عنوان کرد: ما به استقلال و آزادی و کرامت انسانی رسیدیم و در مسیر احکام الله حرکت کردیم و برای پیاده کردن اندیشه اهل بیت و پیامبر حرکت کردیم و در این راه ۳۰۰ هزار شهید دادیم، شهدای دفاع مقدس، ترور و مدافع حرم دادیم و ۵۰۰ جانباز و ۵۰ هزار جانباز در این ۴۰ سال دادیم.
تویسرکانی گفت: آینده ما بسیار روشن است چرا که به کرامت انسانی دست پیدا کردیم و امید به آینده داریم، اما استکبار جهانی ۴۰ سال است که این اجتماع را انکار می‌کند و می‌گوید این ملت برای ساندیس می‌آید چرا که تاب و توان دیدن این ملت را ندارد.
وی بیان کرد: شما با آینده روشن خود جهان را پر از عدل و داد خواهید کرد که با زمینه سازی ظهور انجام خواهد شد و پشت سر رهبری قرار داریم.
تویسرکانی به مد شدن سیاه نمایی اشاره کرد افزود: این سیاه نمایی گسترده نیست هر چند هست و هزاران هزار مسئول خالصانه نوکری این مردم را می‌کنند، نیرو‌های نظامی و انتظامی و دولت و در قوه قضاییه نوکری مردم را می‌کنند.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسؤولان خدمات‌گذاران مردم هستند، به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر این کشور همه زندگیش اندازه یک وانت نمی‌شود و هیچ ثروتی ندارد، زندگی شخصی ایشان از من و ما بدتر است.
تویسرکانی بیان کرد: باید با فساد، فقر و تبعیض مبارزه کرد، اما این زخم‌ها زخم کوچکی بر بدنه این انقلاب است و این مردم حول محور ولایت حرکت می‌کنند.
ارسال نظرات