​دبیر استانی کنگره ملی مصطفای شهید در سیستان و بلوچستان:

کنگره ملی «مصطفای شهید» اسفندماه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

یزدانی گفت: کنگره ملی «مصطفای شهید» با محوریت گفتمان جوان مؤمن انقلابی دوم و سوم اسفندماه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۹۸۸۲۱۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی یزدانی، دبیر استانی کنگره ملی مصطفای شهید در سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی «مصطفای شهید» با محوریت گفتمان جوان مؤمن انقلابی دوم و سوم اسفندماه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره برای اولین بار در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد ابراز داشت: کنگره ملی «مصطفای شهید» هر ساله پس از شهادت شهید احمدی روشن در اکثر نقاط کشور برگزار می‌شود.

یزدانی ضمن تشریح اهداف کنگره عنوان کرد: ترویج گفتمان جوان مومن انقلابی، بزرگداشت شهدای هسته‌ای کشور و تبیین شاخص‌های جوان مومن انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله اهداف کنگره است که در این راستا به معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی شهید احمدی روشن به عنوان یک دانشمند نخبه نسل سوم انقلاب و اسوه به عنوان یک مدیر جهادی پرداخته می‌شود.

دبیر استانی کنگره ملی مصطفای شهید در سیستان و بلوچستان افزود: شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی و خانواده‌های شهدا در این مراسم حضور خواهند داشت؛ ضمنا مراسم عزاداری ایام فاطمیه در پایان کنگره برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات