عضو شورای بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

بسیج اصناف یکپارچگی خوبی میان بازاریان ایجاد کرده است/ نقش ایجاد یکپارچگی اصناف در رشد صادرات

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در کنار توجه به صادرات محور کردن اقتصاد کشور باید به پرهیز از واردات بی رویه نیز توجه ویژه ای داشت، چراکه در سال های اخیر صنعت کشور از واردات کالای غیرضروری آسیب بسیاری دیده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۸۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴

مرتضی قبادی عضو شورای بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه این قشر بسیج در همبستگی اصناف و بازاریان نقش بسزایی ایفا کرده است، گفت: تاکنون بارها از طریق پل ارتباطی بسیج اصناف، مشکلات اصناف بازار مرتفع شده است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های بسیج، همین ایجاد همدلی و یکپارچگی است که مسیر رشد و توسعه در هر عرصه ای را هموار می کند، حال در عرصه های اقتصادی نیز باید از این ظرفیت ویژه نهایت استفاده را برد.

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه یکپارچگی اصناف می تواند در افزایش میزان صادرات، فرصت سازی کند، اظهار داشت: علاوه بر این، سازمان بسیج اصناف و خصوصا بسیج تجار، متشکل از افراد خبره وتوانمند در عرصه اقتصاد بین الملل و معاهدات فرامرزی است که بازاریان و صنعتگران ما می توانند از راهنمایی ها و مشاوره های این عزیزان استفاده کنند.

قبادی در پایان تأکید کرد: در کنار توجه به صادرات محور کردن اقتصاد کشور باید به پرهیز از واردات بی رویه نیز توجه ویژه ای داشت، چراکه در سال های اخیر صنعت کشور از واردات کالای غیرضروری آسیب بسیاری دیده است.

ارسال نظرات