خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

ملت ایران با وجود هر مشکلی پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ملت ایران، مردمی هستند که با وجود هر مشکلی پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستادگی می‌کنند و در مقابل تحرکات دشمن حماسه می‌آفرینند و در کنار آن خواهان حل مشکلات و مبارزه با فساد، تبعیض و گرانی هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۶۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

ملت ایران با وجود هر مشکلی پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنندطیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن  اظهار داشت: 22 بهمن نماد عزت و افتخار مردم ایران زمین و روز رهایی از ظلمت و ورود به عرصه نور و روشنایی است.

وی با بیان اینکه تمام دشمنان نظام، منافقین، سلطه طلب‌ها، تروریست‌ها، سعودی‌ها، اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در طول 40 سال پس از انقلاب انواع توطئه ها و دشمنی ها برای براندازی نظام و ضربه زدن به انقلاب ایجاد کردند، گفت: این انقلاب با اتکا به دو عنصر رهبری امام انقلاب و مجاهدت مردم در برابر تمام توطئه‌ها شکت‌ناپذیر بوده و خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها جانانه پای نظام و انقلاب مجاهدت کرده‌اند، افزود: در طول 40 سال اخیر ملت ایران نشان دادند که ملتی زنده و پویا هستند و در شرایطی که انقلاب به حضور مردم نیاز داشته به صحنه آمدند و از انقلاب و آرمان‌ها دفاع کردند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب با الهام از رهبری ائمه معصومین(ع) در شرایط مختلف به خوبی تدبیر کرده و ملت را از گذرگاه‌های مختلف عبور داده است.

فریادرس با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب همچنان تلاش و همت خود را بسته‌اند تا با انواع توطئه‌ها به انقلاب ضربه وارد کنند، تصریح کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال  ثابت کردند که نظام و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و تا پای جان از این مهم دفاع  خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران نسبت به عدم اجرای اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات کشور، گرانی، تبعیض، فساد و نتایج مذاکرات گله‌مند هستند، گفت: ملت ایران، مردمی هستند که با وجود هر مشکلی پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستادگی می‌کنند و در مقابل تحرکات دشمن حماسه می‌آفرینند و در کنار آن خواهان حل مشکلات و مبارزه با فساد، تبعیض و گرانی هستند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر دوش جوانان ایستاده و بر خون شهدا استوار است، خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند مشکلات کشور حل و فصل شود.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت ایران آگاه و بصیر هستند و در موضوع  دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن جان خود را نیز فدا می‌کنند و در آشوب‌های اخیر این را نشان دادند که حسابشان از کسانی که غضب کرده و بر این موج سوار بودند تا به انقلاب آسیبی برسانند جدا است.

فریادرس با بیان اینکه حضور حماسی مردم، بار دیگر انقلاب و نظام را بر برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد، یادآور شد: ملت ما همواره در دفاع از انقلاب اسلامی ایران در صحنه حضور داشته‌اند و در راهپیمایی 22 بهمن نیز بار دیگر این حضور را به صورت عینی به همه جهانیان ثابت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات