باحضور گسترده مردم

بزرگترین رویداد فرهنگی استان تا دقایقی دیگردر زاهدان آغاز می شود

کنگره ملی شهدای استان در حالی آغاز می شود که هم اکنون شاهد موجی از جمعیتی هستیم که به سوی مصلی قدس زاهدان در حال حرکت هستند
کد خبر: ۸۹۸۸۴۱۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، درحالیکه دقایقی دیگرتابرگزاری  کنگره ملی شهدای استان باقی مانده است، در خیابانهای منتهی به مصلی قدس زاهدان،شاهد موج جمعیتی هستیم که به قصد شرکت در این کنگره در حرکت هستند.

این کنگره در حالی تا دقایقی دیگر آغاز به کار می‌کند که برای برگزاری آن از قریب به دو سال گذشته برنامه ریزی شده است وتا کنون  ۳۲۶ برنامه پیش بینی شده برای این کنگره  از جمله برگزاری اجلاسیه شهداء، رونمایی از المان‌های شهداء و دیدار با خانواده شهیدان به مرحله اجرا در آمده است .
 
این حرکت عظیم فرهنگی که با هدف تقریب مذاهب برگزار می‌شود توانسته، علاوه بر نمایش وحدت مذاهب در استان ،مشارکت دستگاه‌های مختلف را در جهت ترویج وحدت و فرهنگ ایثار و شهادت محقق سازد.

حضور پررنگ عشایر و طوایف اهل سنت یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این کنگره است و این قشر نیز با برپا کردن سیاه چادر و معرفی شهدای طایفه خود به این حرکت عظیم ملی پیوسته اند.


این کنگره ملی با حضور میهمانان داخل و خارج استان و مسئولان کشوری و استانی تا دقایقی دیگر در مصلی قدس زاهدان آغاز بکار می‌کند.
ارسال نظرات