قاتل پسر جوان بانه‌ای دستگیرشد

فرمانده انتظامی بانه گفت:قاتل جوان ۲۵ ساله بانه‌ای با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۳۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
سرهنگ فرزاد کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان با اشاره به کشف جسد پسر جوان ۲۵ ساله بانه‌ای در یکی از پرتگاه‌های روستای انجینه از توابع بخش نمشیر این شهرستان اظهارکرد: پلیس شهرستان بانه با دریافت گزارشی مبنی بر قتل پسر ۲۵ ساله به محل حادثه اعزام و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تصریح کرد:با کشف جسد جوان ۲۵ ساله بانه‌ای تحقیقات اولیه پلیس آگاهی این شهرستان از دقایق اولیه کشف جسد آغاز و به صورت شبانه روزی برای کشف نحوه قتل ادامه یافت.

کریمی گفت: در نتیجه تحقیقات پلیس آگاهی خانواده مقتول برای بازجویی به اداره آگاهی انتقال و بعد از بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان متوجه شدند که وی با شخصی به نام " ل. الف" قبل از زمان مفقود شدن در ارتباط بوده است.

فرمانده انتظامی بانه اظهارکرد: پس از شناسایی محل زندگی متهم، پلیس آگاهی بانه با دستور مقام قضایی متهم اصلی پرونده را در جاده سلیمانیه شهرستان بانه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی در ادامه با اشاره به علت قتل گفت: قاتل در بازجویی‌های پلیس آگاهی شهرستان بانه علت قتل این جوان را مشکل مالی و اختلافی که بر سر حساب و کتاب داشتند عنوان کرده است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام نظر کارشناسی پزشک قانونی قاتل از ناحیه سر مقتول را با چوب مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه خاطر نشان کرد: صحنه قتل با حضور مقامات قضایی بازسازی و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و با قرار بازداشت موقت روانه زندان بانه شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات