معاون آموزش و پرورش اردبیل:

شهدای دانش‌آموز سند افتخار نظام تعلیم و تربیت هستند

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور، سند افتخار نظام تعلیم و تربیت هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منصور صاحب در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان نواحی مختلف استان اردبیل اظهار کرد:برگزاری مسابقات مختلف ورزشی باعث پیشرفت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان میشود و می توان با استعداد یابی در این مسابقات به ورزش قهرمانی استان کمک کرد.

وی افزود:با توجه به اینکه دانش آموزان از شرایط سنی خوبی برای کسب مهارت های فنی و ورزشی برخوردار هستند، باید به این قشر فعال و پویای جامعه توجه ویژه ای کرد.

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل دانش‌آموزان را تشکیل دهنده بدنه اصلی کشور معرفی کرد و گفت: نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه نقش مهمی را در اعتلای نظام ایفا کرده و جامعه پویا و بانشاط از دانش‌آموزانی خلاق و دارای انگیزه برخوردار خواهد بود.

وی گفت: 36 هزار شهید دانش‌آموزی که خون خود را برای اعتلای نظام فدا کردند، سند افتخاری برای نظام تعلیم و تربیت بوده و آحاد مختلف جامعه به جان‌فشانی و فداکاری چنین انسان‌های پاک‌باخته‌ای افتخار خواهد کرد.

صاحب بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان از جمله نکات مهم حضور در فعالیت‌های ورزشی بوده و در این راستا مربیان و والدین نیز می‌توانند با توجه بیشتر برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت و سوی ورزش، در نشاط جامعه و سلامتی افراد نقش مهم خود را ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار