استاندار اردبیل:

سامانه اشتغال از ابتدای سال ۹۷ راه اندازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: سامانه اشتغال از ابتدای سال ۹۷ در اردبیل راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۶۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

سامانه اشتغال از ابتدای سال 97 راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیح از اردبیل، استاندار اردبیل اظهار داشت که سامانه اشتغال از ابتدای سال 97 در اردبیل راه اندازی می شود.بهنام جو افزود: در یک ماه آینده مقدمات این کار فراهم می ‌آید تا به تدریج از اول سال آینده با راه ‌اندازی سامانه اشتغال به صورت دقیق اشتغال ایجاد شده را رصد کنیم.
وی گفت: ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در سال را در برنامه داریم و با توجه به آمار بیکاران این استان که 65 هزار نفر هستند با جذب سرمایه‌ گذاران و تسهیل امور در یک فرصت سه ساله می‌ توان برای این افراد فرصت های شغلی مناسب ایجاد کرد.
رئیس کارگروه اشتغال استان اردبیل حل مشکلات و موانع پیش ‌روی سرمایه ‌گذاران را در صدور موافقت نامه ‌های اصولی و فرآیند پرداخت تسهیلات یادآور شد و افزود: نمونه عملی تسهیل این فرآیند در گرمی و در کارخانه شیرآلات آویسا اتفاق افتاد و برای سرمایه‌ گذار در کمتر از 21 روز مجوز صادر شد و به جای کلنگ‌ زنی با بتن ‌ریزی عملا عملیات اجرایی این طرح شروع شد.
بهنام جو به سفرهای متعدد خود در ایام‌ الله دهه فجر به شهرستان‌ های استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در این سفرها در کنار افتتاح طرح ها و دیدارهای مردمی سعی شد تا جلسات اقتصاد مقاومتی برگزار شود تا در جریان آخرین روند اجرای طرح ‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری قرار بگیریم.
وی به افتتاح 792 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، صنعتی و گردشگری در دهه فجر در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این طرح ها با سرمایه‌ گذاری هفت هزار و 500 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به بهره‌ برداری رسید.

ارسال نظرات