با حضور فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه 20 و جمعی از مسئولان؛

زنگ سپاس برای دومین سال متوالی در شهرری به صدا درآمد

خبرگزاری بسیج: زنگ سپاس برای دومین سال متوالی در شهرستان ری به منظور قدردانی از خانواده معظم شهدا در مدرسه شاهد لاله ها نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۷۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، در این مراسم با اشاره به اینکه مردم به رغم مشکلات، گرفتاری ها و سختی هایی که در زندگی دارند، اما پای آرمان های انقلاب اسلامی که هزاران جوان عزیز خون پاک خود را برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نثار کرده اند، ایستاده اند.

وی گفت: رسیدن به استقلال هزینه های سنگینی در پی دارد و برای رسیدن به اوج عزت باید در کنار هم قرار بگیریم. جمالی پور ادامه داد: منطقه خلیج فارس به خاطر منافع مادی که در آن وجود دارد، همیشه محل حضور و مناقشه بیگانگان بوده است؛ اما امام با رهبری پیامبر گونه خود شرایط را به گونه ای رقم زد که به عنوان یک کشور نمونه در منطقه ظاهر شدیم و روز بروز شاهد استقلال و عزت مردم این منطقه هستیم.

جمالی پور، افزود: تنها راه عبور از سختی ها و رسیدن به چشم انداز 20 ساله و توسعه کشور، حفظ انسجام، همدلی وحدت و نگه داشتن حرمت ها است. وی با مقایسه کشور نسبت به دو دهه قبل، اظهار داشت: در این مدت از لحاظ علمی 40 برابر رشد داشته ایم و تولیدات علمی که یک شاخص بزرگ برای کشور است آینده خوبی را برای ایران رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه پایه توسعه کشور معلمان هستند، گفت: دانشگاه ها امروز خلاق هستند و برای رسیدن به کشوری قدرتمند باید دغدغه های معلمان را کاهش دهیم. مسئولان نیز باید خدمتگزار مردم باشند تا شرایط خوبی برای کشور رقم بخورد.

 زنگ سپاس با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، سید احمد صفوی شهردار منطقه۲۰، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دبستان دخترانه شاهد لاله‌ها نواخته شد.

ارسال نظرات