مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد.

ثبت نام کشاورزان برای تامین سوخت چاه­های آب کشاورزی در سامانه وزارت نیرو

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: کشاورزان برای دریافت سوخت (گازوئیل) مورد نیاز برای استحصال آب از چاه‌های کشاورزی در سامانه تامین سوخت وزارت نیرو ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۳۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شهریار حنیفی در جلسه فرایند جدید تخصیص سوخت به چاه‌های آب کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: این سامانه توسط وزارت نیرو طراحی و با ثبت نام در سامانه و معرفی نامه جهاد کشاورزی شهرستان‌ها می‌توانند نسبت به تامین سوخت اقدام نمایند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اذعان داشت: از سال ۹۷ به کسانی که در سامانه تامین سوخت چاه‌های آب کشاورزی اقدام نکرده باشند سوخت تعلق نخواهد گرفت.

وی اذعان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به بهره برداران دارای چاه آب کشاورزی و تسهیل در اجرای فرایند ثبت نام در سامانه وزارت نیرو، در پایان هفته جاری کارگاه آموزشی با حضور نمایندگان امورآب منطقه ایی کردستان، شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان و سازمان جهاد کشاورزی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

حنیفی یاداورشد: امید است کشاورزان کردستان با ثبت نام در سامانه سوخت برای چاه‌های کشاورزی شان از تامین سوخت برای این چاه‌ها بهرمند شوند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات