خبرهای داغ:
در آیینی؛

تیم های برتر مسابقات جام دهه فجر سپاه میانه اعلام شد

به گزارش یکی از مسئولان اجرایی گفت: این مسابقات با هدف افزایش آمادگی جسمانی و تقویت پیوند بین بسیجیان و روحیه نشاط و بالندگی در آن ها، با مشارکت جمعی از ادارات میانه در دو رشته فوتسال و والیبال برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

عبدالله سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اظهار خرسندی از استقبال ورزشکاران بسیج از این رقابت ها، افزود: این دور از رقابت ها با شرکت 16 تیم فوتسال از پایگاه های بسیج شهری و ادارات شهرستان و هشت تیم والیبال متشکل از کارکنان ادارات و نیروهای مسلح در سالن های ورزشی تیپ پمکا و صالحین سپاه، برگزار شد.

   وی ادامه داد: رقابت های مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت بسیج، پس از انجام 29 بازی طی 12 روز متوالی، نهایتا با برتری تیم فولاد آذربایجان به پایان رسید و تیم پمکا میانه با برتری بر دیگر رقیبان توانست، کاپ قهرمانی مسابقات والیبال را ازآن خود کند.

تیم های برتر مسابقات جام دهه فجر سپاه میانه اعلام شد

تیم های برتر مسابقات جام دهه فجر سپاه میانه اعلام شد

سلیمی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه مسابقات، از هر رشته ورزشی، 3 تیم برتر معرفی و تجلیل شدند، اضافه کرد: تیم های فولاد آذربایجان، حوزه شهید بهشتی و پایگاه شهید نیکنامی دانشگاه آزاد اسلامی، به ترتیب تیم های اول تا سوم رقابت های فوتسال پایگاهی شدند و تیم های تیپ پمکا، صندوق مهدیه و شرکت نفت، رتبه های نخست تا سوم رقابت های والیبال را به خود اختصاص دادند.

  آیین پایانی مسابقات جام دهه فجر با حضور تیم های شرکت کننده و جمعی از ورزشکاران و مسئولان در سالن ورزشی صالحین سپاه میانه برگزار و در آن از تیم های برتر با اهدای جوایز و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها