خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز عنوان کرد؛

تعالیم معنوی عامل مصونیت جوانان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تعالیم معنوی را عامل مصونیت جوانان از انحرافات عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی توزیع شرکت برق تبریز، عادل کاظمی در آیین جشن تکلیف فرزندان همکار این شرکت افزود: در زندگی ماشینی که امروزه با آن مواجهیم، معنویات موجب مصون شدن بشر از پوچی و بیماری های روحی و روانی می شود.

وی با تاکید بر تربیت صحیح و اسلامی فرزندان از سوی والدین، افزود: برای اینکه فرزندان از ما الگو برداری کنند باید خودمان به آنچه می گوییم، عمل کنیم.

کاظمی اضافه کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا فرزندان در مسیر رشد و اعتلای کشور با رعایت اصول دینی و معنوی قدم بردارند.

 وی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مدام در حال هجمه به جوانان هستند و فقط با تعالیم درست است که می توانیم آن ها را در برابر این حجم مطالب واکسینه کنیم تا مسیر درست را از راه ناثواب تشخیص دهند.

 مدیرکل ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در ادامه ضمن تاکید بر تربیت اسلامی فرزندان گفت: حضرت زینب تربیت شده دامان حضرت زهرا(س) بوده و این چنین ماندگار و پر آوازه شده است.

اسداله ضیایی با اشاره به اینکه کوثر یعنی فاطمه زهرا(س)، افزود: ما اگر بخواهیم فرزندانمان متدین بار بیایند باید به رفتار خود در خانواده دقت کنیم.

 وی ادامه داد: اگر پدر و مادری به نمازهایشان اهمیت دهند و در سر وقت ادا کنند، قطعا فرزندان با دید بهتر و عمیق به نماز و اهمیت آن نگاه می کنند، امیدوارم خودمان عامل و فرزندانمان را هم عامل به نماز و احکام الهی بار بیاوریم.

 جشن تکلیف فرزندان همکار شرکت توزیع نیروی برق تبریز با شرکت 28 نفر از دختران و 25 نفر از پسران که به سن تکلیف رسیده بودند، طی دو روز و با حضور مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و مسئولان ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها