از توقف در حاشیه‌ی جاده‌ها خودداری نمایید

از توقف در حاشیه‌ی جاده‌ها خودداری نموده و در محدوده‌ی دارای ریزش؛ با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه تردد فرمایید.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۱۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

از توقف در حاشیه‌ی جاده‌ها خودداری نمایید

از توقف در حاشیه‌ی جاده‌ها خودداری نموده و در محدوده‌ی دارای ریزش؛ با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه (در صورت نیاز از کنار گذر موجود) تردد فرمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به دلیل بارش‌ برف همراه با کولاک و ایجاد سستی و تغییرات در ساختار سنگ‌ها؛ در برخی مقاطع از محورهای کوهستانی به‌خصوص محور "زنجان-تهم-چورزق"  بخش‌هایی از دیواره کوه‌های مجاور جاده‌ دچار ریزش می‌گردد که با تلاش راهداران غیور، بلافاصله اقدامات لازم جهت پاکسازی و ایمن‌‎سازی انجام می‌گیرد تا مسافرین ارجمند در بستر ایمن و به سهولت تردد نمایند...

لذا در صورت بروز و مشاهده‌ی ریزش کوه و به منظور دسترسی سریع راهداران پرتلاش و اقدام لازم جهت ایمن‌سازی و پاک‌سازی محل ریزش و ایجاد بستر سفر ایمن؛ مستدعی است از توقف در حاشیه‌ی جاده‌ها خودداری نموده و در محدوده‌ی دارای ریزش؛ با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه (در صورت نیاز از کنار گذر موجود) تردد فرمایید.

ضمناً علی‌رغم حضور مستمر و منظم گشت‌های راهداری در کلیه‌ی محورهای مواصلاتی استان؛ خواهشمند است در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل در جاده‌های استان، به صورت شبانه‌روزی و از طریق شماره تلفن‌های  ١٨١٦ (شماره تلفن ٤رقمی؛ بدون نیاز به کد و پیش‌شماره) و یا ٣٣٧٧٦٤٠٨-٠٢٤ با اداره مدیریت راه‌ها؛ تماس حاصل فرمایید.

  

ارسال نظرات