خبرهای داغ:

دیدارجمعی ازبسیج دانشجویی دزفول باسردارخادم الشهدا

کد خبر: ۸۹۸۹۳۰۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری دزفول اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا فرمانده ی قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب کشور دیدار و گفتگو کردند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول در این دیدار بیان داشت: دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برای سومین سال متوالی رتبه ی برتر استان خوزستان را کسب کرده است.

ایمان پورفهیمی در ادامه ی توضیحات خود گزارشی از عملکرد بسیج دانشجویی شهرستان دزفول و اهمیت اردوهای جهادی ارائه داد.

وی بیان کرد که اردوهای جهادی توانسته اند شور انقلابی در بین جوانان دانشجو ایجاد کرده و چهره ی زیبایی از انقلاب را در بین اهالی مناطق محرم به وجود آورند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول تصریح کرد: یکی از اساسی ترین آموزه های اسلام و انقلاب بحث خدمت رسانی است و بایستی مدیران ما کار جهادی را سرلوحه ی فعالیت های خود قرار دهند.

پورفهیمی خاطر نشان کرد: متاسفانه حجم برنامه های برگزار شده توسط بسیج دانشجویی با بودجه ی اختصاص یافته برای این برنامه ها همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد: این موضوع باعث می شود در بعضی موارد پروژه های آغاز شده به دلیل کمبود اعتبار مالی با کیفیت مطلوب به پایان نرسند.

در ادامه ی این دیدار فرمانده ی قرارگاه عملیاتی کربلا ضمن تقدیر از برنامه های صورت گرفته، بسیج دانشجویی شهرستان دزفول را ظرفیت مناسبی برای کار جهادی دانست.

خادم سید الشهدا ابراز تاسف کرد: متاسفانه شاهد این واقعیت هستیم که مناطق محروم بسیار زیادی در سطح استان خوزستان وجود دارد.

این فرمانده ی بسیجی از بسیج دانشجویی شهرستان دزفول خواست برای فعالیت جهادی در این مناطق همکاری کنند.

وی در ادامه ی سخنان خود تاکید کرد: وجه تمایز بین اردوهای جهادی دانشگاه ها با سایر اردوهای جهادی این مسئله می باشد که پویایی و نشاط دوران جوانی در این اردوها سرشار است.

فرمانده ی قرارگاه عملیاتی کربلا همچنین به نقش اثر گذار و مهم فضای مجازی اشاره کرد که جامعه ی دانشگاهی ما نباید از آن غافل شود.

شایان ذکر است در حاشیه ی این دیدار، لوحی به رسم یادبودی از طرف دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به فرمانده ی قرارگاه عملیاتی کربلا اهدا گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها